سخنان جالب خمس: از خواب شکست سپاهان بیدار شوید!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور معتقد است که این تیم نتایجی فراتر از حد انتظار کسب کرده است و توقع بیش از حد می تواند به آنها آسیب برساند.

    سخنان جالب خمس: از خواب شکست سپاهان بیدار شوید!


سرویس خبر شماره: 1920930
25 آوریل 1402 @ 5:55 بعد از ظهر
853 امتیاز خبر

1نقطه نظر

نتیجه گیری ما فراتر از توانایی های تیم است.

او اضافه کرد: بازیکنان فکر نکنند با برد سپاهان همه چیز تمام شده و تیم باید از نظر روحی برای بازی های آینده آماده شود.

خمس در پایان درباره تراکتورهای اختصاصی و مصدوم دیدار فردا توضیح داد: سیدمحمد حسینی را به دلیل محرومیت و مهدی کیانی را به دلیل مصدومیت برای بازی فردا در اختیار نداریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال تراکتورسازی فردا در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان ملوان خواهد بود. پاکو خمس، سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از این بازی گفت: در طول هفته خوب تمرین کردیم و هفته سختی برای ما بود، چون وقتی مقابل یک تیم بزرگ پیروز می شویم باید کاری کنیم که بازیکنان از خواب این پیروزی بیدار شوند و با تمرکز زیادی برای بازی های بعدی کار کنند. .

خمس در واکنش به افزایش توقعات از تراکتور گفت: اینکه توقعات به جایی برسیم که باید در هر بازی پیروز شویم و در نتیجه به تیم فشار بیاوریم، خوب نیست. نتیجه گیری ما فراتر از توانایی های تیم است و توقعات بالا مانند بستن پیچی است که در نهایت آن را می شکند.

وی درباره آشنایی خود با ملوان گفت: ملاوان تیم خوبی است که با فشار شدید به حریف فشار می آورد و به حریف اجازه تصمیم گیری نمی دهد. ما باید سریع تصمیم بگیریم و کارها را انجام دهیم. ما در این زمینه تمرین کرده ایم و باید با ریتم بالایی بازی کنیم. بازی با ملوانان به اندازه بازی با سربازان مهم است.

سرمربی تراکتورسازی سپس گفت: اگر با ملوان به فکر بازی با سپاهان باشیم نتیجه نمی گیریم اما باید با این فکر بازی کنیم که بازی با ملوان مهم است و با شکست دادن این تیم به رده های بالای جدول می رسیم. در این صورت موفق خواهیم شد. مثل همیشه باید بازی به بازی پیش بروید.