تمجید ساوتگیت از ستاره یونایتد: ما او را تماشا می کنیم


سرویس خبر شماره: 2001002
20 فوریه 1402 در 8:58 ب.ظ.
1.5 هزار |

0نقطه نظر

گرت ساوتگیت به تمجید از کوبی ماینو پرداخت و تایید کرد که بازیکن منچستریونایتد هنوز فرصت بازی برای انگلیس در یورو 2024 را دارد.

تمجید ساوتگیت از ستاره یونایتد: ما او را تماشا می کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرت ساوتگیت به تمجید از کوبی ماینو و همچنین اشاره به حضور این بازیکن جوان در یورو 2024 در تیم ملی انگلیس پرداخت.

ماینو در سن 18 سالگی پیشرفت قابل توجهی در حرفه خود داشته است و به عنوان یک ستاره آینده دار در خط هافبک یونایتد شناخته می شود.

او قبلاً برای تیم زیر 19 سال انگلیس بازی کرده است و بازی های چشمگیر اخیر او برای شیاطین سرخ، گرت ساوتگیت را وادار کرده است که به این بازیکن جوان به عنوان سرمربی انگلیس توجه کند.

1988959

سرمربی تیم ملی انگلیس پس از قرعه کشی لیگ ملت های یوفا در روز پنجشنبه در پاریس درباره ماینو گفت. او عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. من مطمئن نیستم که او لزوماً یک هافبک دفاعی باشد. او بازیکنی کاملاً پیشرفته است اما شروع بسیار خوبی در دوران حرفه‌ای خود داشته است و خوب است که او را زیر نظر داشته باشیم.»

عملکرد ماینو نیز زیر نظر تیم ملی فوتبال غنا است و با توجه به اینکه این بازیکن هنوز برای تیم ملی بزرگسالان انگلیس بازی نکرده است، می تواند از ملیت غنای خود استفاده کند و برای آن تیم بازی کند اما هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته است. .

1988962

رندی ابی، یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال غنا در مصاحبه با تایمز گفت: “فدراسیون فوتبال غنا مایل است تمام استعدادهای واجد شرایط را برای تیم های ملی زیر نظر بگیرد، جذب و تشویق کند. کوبی قطعا یکی از آن استعدادهای باورنکردنی است و اتحادیه فوتبال انگلیس مشتاق همکاری با او و بسیاری از بازیکنان مانند او در داخل و خارج از کشور است.” “

مجله اخبار فوتبال خارجی