سپاهان ملوان را به روش خودش گرفت!


سرویس خبر شماره: 2001003
20 فوریه 1402 در 21:18 |
4.7 هزار |

1نقطه نظر

پیروزی سپاهان به سود خاتون و سیرجان;

با نتایج کسب شده در روز یازدهم لیگ برتر بانوان و دومین شکست ملوان، خاتون بام همچنان شانس اول قهرمانی باقی مانده است.

سپاهان ملوان را به روش خودش گرفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنج دیدار هفته یازدهم لیگ برتر بانوان عصر امروز برگزار شد و در مهم ترین دیدار این هفته ملوان و سپاهان در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. سپاهان در این دیدار موفق شد با تک گل دیدنی فاطمه پانیده که به لطف کار فردی او به ثمر رسید دومین شکست ملوان را در فصل جاری به ثبت برساند. پس از آن بود که در فصل جاری اکثر بردهای ملوان به لطف کار فردی ستاره های این تیم و نتایج اقتصادی به دست آمد و حالا سپاهان دقیقا از همین راه سد این تیم را شکست.

ملوان و سپاهان امروز مقابل هم قرار گرفتند. پیش از این دیدار سپاهان با 2 شکست و سه تساوی متحمل 18 امتیاز شد. آنها در بین مدعیان در رده چهارم قرار گرفتند اما ملوان با 25 امتیاز یک امتیاز عقب بود. در بالای جدول قرار داشت و به نظر می رسید تقابل دو تیم خاتون و ملوان نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی داشته باشد اما امروز شکست ملوان و برتری 7 بر صفر خاتون در دیدار مقابل آوا تهران افزایش فاصله انزلیچی با صدر جدول 4 امتیازی شد.

سیرجان شهرداری دیگر تیم قهرمان پس از شکست تلخ هفته گذشته مقابل ملوان امروز با نتیجه 3 بر صفر مقابل ایساتیس کاران فارس پیروز شد و 25 امتیازی شد تا فاصله سیرجانی ها تا رده بندی 4 امتیازی شود.

صفت پرسپولیسبر اساس نتایج، خاتون بام با 29 امتیاز همچنان اولین قهرمان لیگ پانزدهم بانوان است. بامی قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان تنها تیم بدون شکست این فصل است که در 11 مسابقه 9 پیروزی به دست آورده است.

نتایج کامل روز یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

آوا تهران 0-7 خاتون بام
شهرداری سیرجان 3-0 ایساتیسکاران فارس
سپاهان اصفهان 1-0 ملان بندر انزلی
پالایش گاز ایلام 1-1 نماینده البرز
کانی کردستان 2-3 پیکان تهران

مجله اخبار فوتبال داخلی