تمسخر گواردیولا؛ لیورپول بهترین است!

آیا بازی اول به نفع لیورپول بازی می کند؟ نمی دانم، راستش نمی دانم. این سوال را از شرکت های پخش که شرایط را تعیین می کنند بپرسید. نمی دانم. ما در گذشته چندین بار در این شرایط قرار گرفتیم. “این جدید نیست و هیچ چیز تغییر نکرده است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که از مربیگری در این باشگاه لذت می برد.

تمدید قرارداد یورگن کلوپ؟ تمرکز مهم است. به یورگن تبریک می گویم و لیورپول فکر می کند این تصمیم برای لیگ برتر و آینده خوب است، برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم. چرا این تصمیم باید بر آینده تأثیر بگذارد؟ هرکسی شرایط تصمیم گیری خودش را دارد و اگر تصمیم دارم بیشتر بمانم به خاطر میل خودم است نه اینکه همکارم یورگن قراردادش را تمدید کرد.

انتخاب محمد صلاح به عنوان بهترین بازیکن فصل؟ به او تبریک می گویم.

در طول دوران مربیگری ام، در آن 15 سال همیشه رقیبی داشته ام. بنابراین فکر می کنم تمدید قرارداد باشگاه واقعا برای لیگ برتر خوب است زیرا او و لیورپول تصمیم گرفته اند قراردادش را تمدید کنند.

پپ گواردیولا گفت: لیدز برای کسب امتیاز می جنگد و ما برای این بازی به امتیاز نیاز داریم. من فکر می کنم همه در باشگاه می دانند که ما برای چه چیزی بازی می کنیم و باید چه کاری انجام دهند. ما در سه بازی اخیر فوق العاده بوده ایم و گل های زیادی به ثمر رساندیم. این روندی است که باید آن را ادامه دهیم: در فوتبال گاهی به خاطر کارتان پاداش می گیرید و در برخی موارد باید شکست را بپذیرید.


سرویس خبر شماره: 1822030 |
09 ارديبهشت 1401 ساعت 20:00 |
31,836 |

11نظرات

تمدید باشگاه تاثیری در آینده من ندارد.

سوال خبرنگار؛ آیا شما و کوین دی بروین از این انتخاب ناامید شده اید؟ قطعا نه. دی بروین در گذشته این جایزه را برده است… تبریک می گویم لیورپول بهترین دروازه بان، دومین دروازه بان برتر جهان، بهترین مدافع میانی، بهترین هافبک دفاعی و بهترین مهاجم را دارد (از قضا) طبیعی است که آنها همه برنده جوایز فردی آن را سفارشی کنید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیتی این هفته در یک بازی حساس خانگی در لیدز میهمان این تیم است و برای حفظ فاصله با لیورپول نیاز مبرمی به امتیازات این بازی دارد. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و درباره تمدید قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول و البته آینده او در این باشگاه صحبت کرد.

من احساس می کنم یک سال زمان زیادی است، اما ما شش فصل با هم کار کرده ایم، که سال های زیادی است. من آن را دوست دارم و رابطه خوبی با باشگاه، رئیس و مدیرعامل دارم. نظر من را می دانید، من خیلی خوشحالم و نمی توانم در تیمی بهتر از سیتی کار کنم. جای بهتری را نمی توانیم متصور باشیم اما تمدید قرارداد فقط مربوط به من نیست و مسائل دیگری هم مطرح است و در نهایت تصمیم می گیریم.

شرایط بازیکنان مصدوم؟ کایل واکر مقابل لیدز بازی نخواهد کرد و من در حال حاضر نمی دانم که آیا او می تواند در ادامه فصل در زمین بازی کند یا خیر. جان استونز نیز فردا می آید و نمی دانم می تواند مقابل رئال مادرید بازی کند یا خیر.