واکنش کونته به شایعات خرید پاری سن ژرمن

آنتونیو کونته گفت: خوشحال کننده است که باشگاه های دیگر از عملکرد من تمجید می کنند، اما حقیقت این است که وقتی مردم سعی می کنند اخبار درست کنند و فقط برای ایجاد دردسر صحبت کنند، هیچ اتفاق خوبی نمی افتد.


سرویس خبر شماره: 1822032 |
09 ارديبهشت 1401 ساعت 20:18 |
18,226 امتیاز خبر|

1نظرات

من فقط روی این فصل تمرکز می کنم.

باید در این چند هفته با اشتیاق، اشتیاق و شادی جلو برویم. ما شایسته مبارزه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم و باید از این شرایط برای ماندن در این شرایط استفاده کنیم. هواداران باید در همه شرایط و شرایط سخت کنار ما باشند. به اخبار جعلی گوش ندهید، حتماً بعضی ها می خواهند فضای داخل باشگاه را دچار مشکل کنند. ما پنج بازی داریم و در پایان فصل به صورت خصوصی با باشگاه صحبت خواهم کرد تا بهترین راه حل را پیدا کنم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام تاکید کرد که در پایان فصل آینده خود را تصمیم خواهد گرفت.

این خبر صحت ندارد و نسبت به باشگاه های درگیر در این شایعات و بازیکنان من عادلانه نیست. همچنین احساس می‌کنم تا پایان فصل فقط روی آن پنج بازی تمرکز کرده‌ایم تا نتیجه بگیریم. ما خیلی سخت کار می کنیم و بازیکنان تاتنهام به خوبی می دانند که ما واقعاً متمرکز هستیم و بارها و بارها درباره شانس رسیدن به لیگ قهرمانان صحبت می کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خبرها حاکی از تمایل پاری سن ژرمن برای همکاری با آنتونیو کونته در فصل آینده و آغاز مذاکرات یا حتی برخی توافقات دو طرف در روزهای اخیر است. حالا آنتونیو کونته مدعی شده تمام تمرکزش تا پایان فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با تاتنهام بوده است و این باشگاه شایسته این موفقیت و حضور در اروپا بوده است.