تنهاگ: منچستر؟ من روی آژاکس تمرکز می کنم، اما …

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد در این فصل شرایط سختی را پشت سر گذاشت و جستجو برای سرمربیگری این تیم برای فصل آینده پس از اخراج اوله گونار سولشر ادامه دارد.
رالف رنگنیک در حال حاضر هدایت این تیم را بر عهده دارد اما حضور او روی نیمکت تا پایان فصل موقت است و پس از آن به عنوان مشاور در باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد.

تون هاگ، سرمربی آژاکس امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که شایعات پذیرش یونایتد ادامه دارد.“منچستریونایتد یک باشگاه بزرگ با هواداران زیاد است و همیشه شایعات در کار ما وجود دارد. با این حال، در حال حاضر تمرکز من کاملا روی آژاکس است. ما با این باشگاه برنامه ریزی می کنیم که فصل آینده را شروع کنیم، اما هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست.” می توانم بگویم که در حال حاضر آژاکس و تن هاگ از همکاری با یکدیگر بسیار خوشحال هستند. در فوتبال شما آینده را نمی دانید و هیچ چیز را نمی توان رد کرد. می دانم که در این ورزش همه چیز می تواند در یک روز تغییر کند.” امیدوارم روزی که تصمیم بگیرم قدم بعدی را بردارم، هواداران آژاکس مرا درک کنند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس یکی از گزینه های جدی برای هدایت منچستریونایتد در فصل آینده است.


سرویس خبر شماره: 1817560 |
12 فروردين 1401 ساعت 18:42 |
7015 |

3نظرات

گزینه های زیادی به عنوان سرمربی یونایتد برای فصل آینده پیشنهاد شده است و مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاگ جدی تر از بقیه به نظر می رسند.