زانتی: بعد از قهرمانی در کوپا، منتظر جام جهانی هستیم

خاویر زانتی افزود: “باید ببینیم در قرعه کشی چه چیزی در انتظارمان است. ما اعتماد به نفس زیادی داریم. لیونل مسی نیز بسیار خوشحال است و فکر می کنم این بسیار مهم است، همانطور که آنخل دی ماریا نیز مهم است.” با این حال، کل تیم اعتماد به نفس دارند. قهرمانی در کوپا آمریکا بسیار مهم بود و ما مشتاقانه منتظر جام جهانی بعد از آن هستیم.”


سرویس خبر شماره: 1817563 |
12 فروردين 1401 ساعت 19:17 |
4,280 |

5نظرات

لازم به ذکر است تیم ملی آرژانتین در دور اول حضور دارد و به گفته بسیاری از کارشناسان با توجه به فرم اخیر شاگردان لیونل اسکالونی آلبی سلسته یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام ملت های اروپا می باشد قطر جهان .



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالاخره تا دقایقی دیگر انتظارها به پایان می رسد و قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر در دوحه انجام می شود. یکی از مهمانان ویژه این مراسم خاویر زانتی، اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه اینتر است که قبل از شروع آلبی سلسته در مورد وضعیت آلبی سلسته صحبت کرد.

خاویر زانتی اسطوره فوتبال آرژانتین با اعتماد به نفس خاصی در مورد تیم ملی کشورش صحبت می کند.

خاویر زانتی در مورد تیم ملی آرژانتین پیش از بازی گفت: “من نسبت به وضعیت تیم ملی آرژانتین آرام هستم. تیم بسیار قوی و متحد است. به همین دلیل آرام هستم. آلمان تیمی است که همیشه به وظیفه خود عمل می کند.” قرعه کشی جام جهانی ” پایانی وجود دارد. نمی دانم چگونه این کار را می کنند، اما همیشه چنین شرایطی برای آنها وجود داشته است.”