تکل شل احمد نور مانع او نشد



سرویس خبر شماره: 1850790
07 نوامبر 1401 ساعت 22:20 |
53.4K امتیاز خبر|

30نقطه نظر

بندر الاحبابی مقابل ستاره ایرانی الاهلی

برخورد مدافع راست العین با احمد نوراللهی و مصدومیت هافبک دفاعی تیم ملی فوتبالدوستان ایرانی را نگران کرده است.

تکل شل احمد نور مانع او نشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته هشتم لیگ امارات، تیم شباب الاهلی موفق شد در حالی که احمد نوراللهی 79 دقیقه در ترکیب خود به میدان رفت، با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و در نهایت این مصدومیت باعث شد. او جایگزین شود خودت را به یوسف جابر بسپار.

تعویض نوراللهی پس از ‘مصدومیت زانویش’ در برخورد با مدافع راست العین بندرالاحبابی انجام شد و مصدومیت او به حدی جدی بود که لئوناردو ژاردیم تصمیم به تعویض او گرفت.

لحظه برخورد احمد نوراللهی با مدافع العین

اما برخورد خشونت آمیز نوراللهی با مدافع العین بازتاب گسترده ای در فضای رسانه ای امارات داشت و یکی از کاربران مدعی مصدومیت او شد. “رباط صلیبی” تابستان و “آسیب شدید زانو” او باعث مصدومیت آن بازیکن شد.

کاربر دیگری با شکایت مشابه نوشت: بندراحبابی طبق معمول بی وقفه می جنگد و حالا احمد نوراللهی را از حضور در جام جهانی محروم کرده است.

این توییت کاربران عرب که احتمالاً بازی نوراللهی مقابل العین و زمان برخورد او را تماشا کرده اند، نگرانی زیادی را در بین هواداران فوتبال در ایران ایجاد کرده و همه منتظر اخبار موثق از امارات هستند.

هافبک دفاعی تیم ملی شباب الاهلی قبل از این بازی گرفتگی خفیفی داشت که باعث شد تمرین کند و با درد بازی کند اما در نهایت شرایط او به گونه ای شد که پزشکی کادر فنی به سرمربی فرانسوی اجازه استفاده از این بازیکن را داد و حالا شاید آسیب فعلی نیز مربوط به این آسیب باشد و به ارزیابی بدبینانه کاربران فعال اماراتی مرتبط نباشد.

اخبار اولیه از خبرنگار اماراتی ما حاکی از جدی نبودن مصدومیت نوراللهی است و او به سلامت از ورزشگاه بازگشته است.

نوراللهی در ابتدا به نظر نمی رسید درد زیادی داشته باشد

لحظه بعد کادر پزشکی را بالای سرش دید که از درد می پیچید

دیدار هافبک ملی پوش و مدافع العین از زاویه ای متفاوت؛ لحظه آسیب دیدگی پای نوراللهی



مجله اخبار فوتبال داخلی