جای خالی لوا به این صورت پر شد: در بایرن همه گل می زنند

اما در ابتدای فصل این نگرانی ها کمتر شد. اگرچه بایرن در ابتدا امیدوار بود که خرید جدیدش در لیورپول، سادیو مانه، بتواند جای خالی لواندوفسکی را پر کند، اما پس از گذشت چند هفته از فصل مشخص شد که تیم یولیان ناگلزمن دیگر نیازی به ماشین علامت گذاری ندارد.

بازی امشب بایرن مونیخ و ماینتس بهترین گواه بر این فرضیه بود. باواریایی ها موفق شدند شش بار در آلیانز آرنا دروازه ماینتس را باز کنند و هر شش گل توسط بازیکنان مختلف به ثمر رسید.

شاید یکی از دلایل اعتراض طولانی مدت و جدی باشگاه به جدایی لواندوفسکی و کمپین رسانه ای هواداران علیه مهاجم لهستانی همین نگرانی نسبت به وضعیت خط حمله بایرن بدون حضور لوا باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان امسال که مشخص شد انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا قطعی است، هواداران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ نگران از دست دادن مهاجم اول تیمشان بودند که بار اصلی گلزنی را برای خیلی ها به تنهایی به دوش می کشید. سال ها، شاید برای باواریایی ها این فصل گران باشد.

جولیان ناگلزمن در پایان بازی به این موضوع اشاره کرد و به خبرنگاران گفت: “همیشه دیدن گلزنی چند بازیکن در یک بازی خوب است. زیرا به بازیکنان اعتماد به نفس می دهد. تعویض های ما نیز بسیار خوب کار کردند. پاوارد که از ابتدا می توانست … رایان گرونبرش، متیس تل، سابیتزر و کینگزلی کومان در زمین بازی خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1850793
07 نوامبر 1401 ساعت 22:21 |
8K |

9نقطه نظر

سرژ گنابری در دقیقه 5، جمال موسیالا در دقیقه 28 و سادیو مانه در دقیقه 43 سه گل برای بایرن در نیمه اول به ثمر رساندند. در نیمه دوم باواریایی ها گورتزکا در دقیقه 58، متیس تل در دقیقه 79 و چوپو موتینگ در دقیقه 86 به ثمر رسیدند.

امشب بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 6 بر 2 ماینتس را شکست دهد و هر 6 گل این تیم توسط 6 بازیکن مختلف به ثمر رسید.

جای خالی لوا به این صورت پر شد: در بایرن همه گل می زنند