جانشین یحیی گل محمدی مشخص شد/ تلاش پرسپولیس برای شکستن محرومیت

یعنی محرومیت یحیی از دیدار با ذوب آهن و فولاد همچنان بلاتکلیف است و کمیته استیناف در روزهای آینده در این باره تصمیم گیری خواهد کرد. در صورت بخشودگی حکم 30 میلیون تومانی گل محمدی این فرصت را خواهد داشت تا در این دو بازی تیمش را همراهی کند.

اختلاف با داور در اواخر بازی با ذوب آهن، 30 میلیون تومان جریمه نقدی و فعال شدن دو جلسه محرومیت را در پی داشت. اما 26 خرداد و یک هفته پس از پایان لیگ برتر بود که کمیته انضباطی رای خود را در مورد بازی با ذوب آهن صادر کرد که در نتیجه سرمربی پرسپولیس به دلیل مشاجره و درگیری با این تیم 30 میلیون تومان جریمه شد. داور تیم در پایان مسابقه همین ممنوعیت برای فعال شدن دو جلسه معلق یحیی کافی بود.

فصل گذشته جنجال شهرورد پایتخت باعث شد تا کمیته انضباطی در شش جلسه (4+2) یحیی گل محمدی را که به دلیل دریافت کارت قرمز مدت ها او را از حضور در کادر خود محروم کرده بود، بررسی کند.

نکته جالب این است که اگر کمیته استیناف جریمه یحیی را نبخشد، احتمالاً اسمار لاس ویرا سرمربی برزیلی در اولین نشست خبری حاضر خواهد شد. مگر اینکه یحیی دستیاران دیگرش مثل کریم باقری یا محمد عسگری را به جلسه بفرستد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

گل محمدی شش بازی لیگ بیست و یکم را به دلیل جرایم مختلف از روی سکو تماشا کرد. با توجه به این موضوع، پرسپولیسی ها لایحه دفاعیه خود را تهیه و به دادگاه تجدیدنظر تقدیم کردند تا یحیی فرصت حضور روی نیمکت تیمش را داشته باشد.

یحیی به دلیل این محرومیت بازی با هوادار (کارت قرمز)، پیکان، سپاهان، ذوب آهن و تراکتور را از دست داد اما در بازی با شهر خودرو نیمکت نشین شد که البته با کارت زرد هم همراه بود. و در بازی با فجرسپاسی حضور نداشته باشند.

به این ترتیب سرمربی پرسپولیس باید برای دو بازی دیگر در شروع لیگ برتر از همراهی تیمش محروم شود اما نکته مهم این است که در قسمت پایانی توقف اعلام شده است: «این تصمیم می تواند باشد. درخواست تجدید نظر کرد.”