جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!


سرویس خبر شماره: 2016477
4 مه 1403 ساعت 07:53
7.9 هزار |

5نقطه نظر

واکنش به وضعیت وخیم سه باشگاه خوزستانی

وضعیت غیرمنتظره تیم های خوزستانی منجر به تشکیل جلسه اضطراری در اداره کل ورزش و جوانان این استان شد.

جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استان خوزستان همواره یکی از قطب های اصلی فوتبال ایران در پرورش استعدادها، ارائه بازیکنان و ارائه فوتبال دوستانه بوده است و با توجه به فضای فوتبالی این استان، تیم های خوزستانی طرفداران زیادی دارند. با این حال در این فصل سه سهمیه لیگ برتر خوزستان یعنی فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در جدال بقا هستند.

این وضعیت باعث تشکیل جلسه فوری در داخل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شد. این جلسه اضطراری شامگاه دوشنبه 12 اردیبهشت ماه به دعوت شورای فوتبال خوزستان و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر برگزار شد. با حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت مدیره فوتبال استان، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا . ، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان.

حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در این نشست با اشاره به نتایج و جایگاه نمایندگان استان در لیگ یک گفت:در این چند هفته باقی مانده باید فضایی برای جامعه فوتبال از مدیران گرفته تا رسانه ها و هواداران فراهم شود تا با همدلی و همفکری استانی شرایط را فراهم کنند تا این باشگاه ها به نتایج مطلوب دست یابند.

بنی تمیم افزود: امید است مدیران باشگاه با تصمیمات منطقی، مدیریتی و فنی و با تلاش فراوان در این فرصت باقیمانده، هواداران فوتبال را با نتایج شایسته خوشحال کنند.

وی همچنین با اشاره به اتفاقات باشگاه استقلال ملاثانی گفت که یکی از اعضای لیگ: تمهیداتی اندیشیده شده تا با همکاری شورای فوتبال هر چه سریعتر میزبانی باشگاه استقلال ملاثانی فراهم شود و از سایر باشگاه ها نیز درخواست کرده ایم که در کنار سرلشگر از این نماینده استان در لیگ یک کشور حمایت کنند. مدیریت و کمیته فوتبال

مجله اخبار فوتبال داخلی