گزارش زنده: بارسلونا 0-0 رئال مادرید


سرویس خبر شماره: 2016220
2 مه 1403 در 10:32 ب.ظ.
182

5نقطه نظر

چشم جهانیان به ال کلاسیکو معطوف شده است

دو تیم بارسلونا و رئال مادرید 90 دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گزارش زنده: بارسلونا 0-0 رئال مادرید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های رئال مادرید و بارسلونا در دیداری حساس و سرنوشت ساز از سی و دومین روز لالیگا اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با توجه به فاصله 8 امتیازی رئال و بارسا، در صورت پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی خانگی فردا، پرونده لالیگا امسال با شماره 36 در قهرمانی مادرید بسته شده است، اما اگر آبی ها با پیروزی سانتیاگو برنابئو را ترک کنند، تنور. مسابقات لالیگا در ماه گذشته دوباره تشدید خواهد شد.

رئال مادرید پس از جدال سخت و دشوار با منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در حالی با سربلندی به اسپانیا میزبان بارسلونا خواهد بود و به همین دلیل با انرژی و روحیه بیشتری پذیرای بارسلونا خواهد بود. ال کلاسیکو فردا برای شاگردان کارلو آنچلوتی مهم است زیرا در صورت پیروزی بزرگترین گام را برای قهرمانی لالیگا برمی دارد و به راحتی خود را برای رویارویی های اروپایی آماده می کند.

یک اخراج نابهنگام، ثروت بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را 180 درجه تغییر داده است. اگر کارت قرمز رونالد آرائوخو کمر شاگردان ژاوی را نمی شکست، آبی و سفیدها به همراه رئال مادرید احتمالا دو تیم اسپانیایی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تشکیل می دادند و با شرایط خوبی وارد مادرید می شدند. زمان. حالت. حالا، بارسا باید آخرین فشار خود را در قلمرو رقیب سنتی خود انجام دهد تا تنها جام باقی مانده فصل را به دست آورد و با کم کردن فاصله با رئال مادرید، امید خود را برای تکرار قهرمانی افزایش دهد.


رئال مادریدترکیب رئال مادرید
آندری لونین لوکاس واسکز، آنتونی رودیگر، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا گوده والورده، لوکا مودریچ، تونی کروس جود بلینگهام وینیسیوس و رودریگ

بارسلوناترکیب بارسلونا
مارک آندره تراشتگن رونالد آرائوخو، ژول کنده، پائو کوبارسی، ژائو کانسلو فرانکی دی یونگ، آندریاس کریستنسن، ایلکای گوندوگان لامینا یامال، رافینیا و رابرت لواندوفسکی

مجله اخبار فوتبال خارجی