ژست عجیب سرمربی افسانه ای سرخ ها/ واکنش منفی هواداران به رفتار مربی محبوب

با این حال هواداران توییتری شیاطین سرخ به حضور او در آنفیلد برای تماشای لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی که منچستریونایتد نیز در این رقابت ها غایب است، واکنش های منفی نشان دادند. یکی از کاربران نوشت: چه کسی فرگی را به آنفیلد دعوت کرد؟ دیگری نوشت: “چطور به فرگی اجازه ورود به آنفیلد داده شد؟ و کاربر دیگری به شوخی گفت: فرگی در آنفیلد است… آن پیرمرد خوب می تواند بازی های لیگ قهرمانان را تماشا کند. کاربری همچنین منچستر را مسخره کرد و نوشت: فرگی در آنفیلد است، او می خواهد لیگ قهرمانان اروپا را ببیند و نمی تواند در اولدترافورد این کار را انجام دهد.

البته این حرکت چندان عجیب نبود، زیرا رنجرز تیم سابق فرگوسن است که او بین سال های 1967 تا 1969 در آن بازی می کرد و او می خواست با حضور در لیورپول نزدیک به منچستر در این بازی حاضر شود.

البته این اولین باری نیست که سر الکس فرگوسن، قهرمان 13 فصل لیگ برتر انگلیس، بازی تیم رنجرز را از نزدیک تماشا می کند، اما برای اولین بار است که به منچستر دشمن بازمی گردد. یونایتد برای تماشای بازی این تیم.

سرالکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای منچستریونایتد با حضور در آنفیلد و تماشای دیدار لیورپول و رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا، هواداران تیم محبوبش را شگفت زده کرد.

ژست عجیب سرمربی افسانه ای سرخ ها/ واکنش منفی هواداران به رفتار مربی محبوب



سرویس اخبار فوتبال خارجی