کاپیتان های استقلال مقابل یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس/در حاشیه بعد از ‘لجن بازی’ در اهواز!

دیدار تیم های خوزستان و پرسپولیس در اهواز در حالی به سود خوزستانی ها به پایان رسید که استقلال ۲۴ ساعت قبل موفق شد در یک دیدار درخشان و پر گل ملوان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد. هواداران استقلال بیش از هر زمان دیگری از پیروزی فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس خوشحال شدند و فاصله 8 امتیازی دو تیم سرخپوش تهرانی به 5 امتیاز کاهش یافت. چرا که استقلال اکنون با 35 امتیاز 30 امتیاز از پرسپولیس عقب است.

با این حال هواداران استقلال پاس گل تیم فولاد به استقلال را دلیل اصلی بستن این تیم به پرسپولیس و کم کردن فاصله امتیازی می دانستند. اما بلافاصله پس از اتفاقات جنجالی پرسپولیس و فولاد، هواداران استقلال به یاد بازی بعدی تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و مهدی رحمتی در هفته هجدهم افتادند.

درباره آن: لبه های زشت تخت جمشید – فولاد به جای باریکی رسید / فیلم داریم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

باید توجه داشت؛ تیم استقلال قرار است پنجشنبه هفته جاری در کرمان به مصاف مس می رود اما ۲۴ ساعت قبل از آن روز چهارشنبه پرسپولیس در تهران میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. بازی رفت تیم های پرسپولیس و آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر و تنها یک گل میلاد سرلک در شهر اراک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

گل محمدی - نکونام

مهدی رحمتی کاپیتان سال گذشته استقلال که با حضور در تیم شهر خودرو مشهد وارد عرصه مربیگری شده بود، حالا با تیم آلومینیوم به یکی از مدیران محترم لیگ برتر اراک تبدیل شده است. در این مدت هواداران استقلال با یادآوری پیروزی فولاد مقابل پرسپولیس ضمن قدردانی از جواد نکونام، کاپیتان سابق استقلال، اکنون از دیگر کاپیتان سابق تیم محبوب خود می پرسند که شاگردان مهدی رحمتی در بازی این هفته نیز همانند جواد، پرسپولیس را شکست دادند. دانش آموزان Nkonam. در عین حال و با پیروزی احتمالی استقلال مقابل مس کرمان، فاصله پنج امتیازی تیم های سرخ رنگ پایتخت به دو امتیاز کاهش می یابد.

پس از حمایت هواداران استقلال از جواد نکونام که در حین اخراج در حاشیه بازی با پرسپولیس، در نشست خبری مورد حمله یحیی گل محمدی قرار گرفت، گروهی دیگر از هواداران تیم لس بلوز تهران احساس کردند که جواد نکونام با این کار دوباره ثبات پیدا کرده است. پیروزی مقابل تیم پرسپولیس چقدر به استقلال علاقه دارد. گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با استفاده از واژه گل بازی جنجال جدیدی برای فوتبال کشورمان به وجود آورد و این دیدار را سوژه اصلی دیدارهای هفته هفدهم قرار داد.