خاویر تیلمن و جیدن اسپرینگر چه چیزی برای سلتیکس به ارمغان می آورند؟

با 39-12، بوستون سلتیکس بهترین رکورد را در NBA دارد. دیروز آخرین مهلت تجارت NBA بود و تیم نیاز به انجام حرکات زیادی نداشت. بوستون در حال حاضر فهرست کلی خوبی دارد. با این حال، تیم در نهایت فهرست خود را کمی تغییر داد. سلتیکس با خاویر تیلمن از گریزلیز و جیدن اسپرینگر از 76رز معامله کرد.

تیلمن چهارمین فصل حرفه ای خود را خارج از ایالت میشیگان می گذراند. قبل از معامله، او تمام دوران حرفه ای خود را با ممفیس گذراند. اسپرینگر بعد از اینکه در سال 2022 توسط سیکسرز در دور اول انتخاب شد، در سومین فصل خود است. او به صورت دانشگاهی در تنسی بازی کرد. هر دو بازیکن به داشتن مدافعان مستحکم معروف هستند و سلتیکس دوست داشتند چنین عمقی را به نیمکت خود اضافه کنند.

خاویر تیلمن و جیدن اسپرینگر باید به طور یکپارچه در چرخش بوستون قرار گیرند

بوستون سلتیکس در حال حاضر یک هسته قوی در فهرست خود دارد. با این حال، اضافه کردن قطعات عمقی که همچنان می توانند بازیکنان تاثیرگذار باشند، هرگز ضرری ندارد. این همان کاری است که تیم پس از معامله برای خاویر تیلمن از ممفیس در نظر دارد انجام دهد. او در درفت NBA 2020 در دور دوم انتخاب شد و در چهارمین فصل حضورش با گریزلیز بود. تیلمن در 34 بازی برای ممفیس در فصل 2023-24 ظاهر شد و 13 بازی را شروع کرد. این بازیکن 25 ساله میانگین (6.0) امتیاز، (4.6) ریباند، (1.7) پاس گل، (1.2) توپ ربایی و (1.0) پاس گل در هر بازی دارد.

تیلمن در پشت کریستاپس پورزینگیس و آل هورفورد برای سلتیس ها عمق خوبی در جلو زمین دارد. علاوه بر این، سلتیکس با Jaden Springer معامله کرد. او در سال 2022 در درافت دور اول توسط 76ers انتخاب شد. این بازیکن 21 ساله در سه فصل اول حضورش در این تیم برای دیدن زمان بازی ثابت برای سیکسرز تلاش کرد. اسپرینگر شروعی تازه با سلتیکس دارد و به فهرستی می‌پیوندد که می‌تواند در پایان فصل به فهرست قهرمانی تبدیل شود.

در دو فصل اول، اسپرینگر تنها در 18 بازی برای فیلی ظاهر شد. این تعداد به 32 بازی و یک شروع در 2023-24 افزایش یافت. اسپرینگر در گذشته به اندازه کافی مورد استفاده قرار نمی گرفت. نیک نرس سرمربی این تیم این را دید و در این فصل به او فرصت بازی بیشتری داد. با این حال، دفتر جلو احساس می کرد که می توانند از این جوان 21 ساله خارج شوند و همچنان در نگهبانی خوب باشند. جالب خواهد بود که ببینیم خاویر تیلمن و جیدن اسپرینگر در کجای چرخش بوستون قرار می گیرند. هر دو ارتقاء برخی از بازیکنانی هستند که بوستون در این فصل از روی نیمکت استفاده کرده است. بازی بعدی آنها جمعه شب در خانه مقابل جادوگران است.



https://sportslens.com/news/what-do-xavier-tilman-and-jaden-springer-bring-to-boston-defensively/ منبع: