بهانه های برتر «دوشنبه فوق العاده بیمار» برای Super Bowl 2024

تب سوپر بول کشور را فرا می گیرد و 49 ها و چیف ها قرار است یکشنبه به نبرد بپردازند، اما فردای آن روز شاهد یک «تب» از نوع متفاوتی خواهیم بود زیرا میلیون ها آمریکایی در تلاش برای یافتن بهترین بهانه های «دوشنبه فوق العاده بیمار» هستند. از کار بگذر

دوشنبه فوق العاده بیمار چیست؟

دوشنبه فوق العاده بیمار روز بعد از روز قبل است.

به طور خلاصه، این روز خماری سوپر بول است – این روز به عنوان روز دوشنبه حدود 16 میلیون کارگر ایالات متحده در حال بیماری نامگذاری شده است.

طرفداران عاقل NFL، روز تعطیل را رزرو می کنند، اما رقابت برای درخواست تعطیلات روز بعد از Super Bowl اغلب می تواند یک بازی توپ دشوار باشد.

همه این نتایج به هواداران فوتبال آمریکایی متوسل به گفتن چند دروغ سفید برای گرفتن روز مرخصی می شود.

برخی از درخواست‌کنندگان و حتی قانون‌گذاران ایالتی در گذشته می‌دانستند که لابی کرده‌اند تا این روز به تعطیلی رسمی تبدیل شود تا بهانه‌های «سوپر بیمار سوپر بال» را کاهش دهند.

دوشنبه Super Sick بیش از 16 میلیون طرفدار Super Bowl 2024 را می بیند که از کار صرف نظر می کنند

بنابراین، با این کار، روز بعد از Super Bowl نامی دارد – یک قدم به جلو دوشنبه فوق العاده بیمار.

این عنوان دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که روی قلع می‌گوید، زیرا دوشنبه پس از اوج‌های بزرگ Super Bowl طبیعتاً با پایین‌ترین حد ممکن نیز همراه خواهد بود.

این اتفاق یک روز پس از لقب Super Bowl – Super Sick Monday – رخ داد که انتظار می‌رود میلیون‌ها رئیس در سراسر آمریکا در 12 فوریه تلفن‌هایشان زنگ بخورد.

حرفه ای های Super Bowl، دوشنبه را به عنوان تعطیلات رزرو می کردند – احتمالاً به محض اتمام آخرین آن – اما هنوز هم میلیون ها نفر تازه کار NFL در آنجا وجود خواهند داشت که با رسیدن به یک “کاسه” متفاوت از خواب بیدار می شوند. نوع.

بنابراین، با Super Bowl سوپر بیمار دوشنبه در حال حاضر “یک چیز” – در اینجا در لنز ورزشی ما فکر می‌کنیم به افرادی که در این آمار عظیم 16 میلیونی کمک می‌کنند، یک نقطه مرجع برای برخی بهانه‌های بیماری‌زای احتمالی می‌دهیم.

شش بهانه خنده دار «دوشنبه فوق العاده بیمار» برای استفاده بعد از سوپر بول 2024

1. من تمام شب را با آهنگ های تیلور سویفت می رقصم پشتم را بیرون می گذارم (برای طرفداران Swifties و Chiefs اعمال می شود)

با توجه به اینکه تیلور سوئیفت به ظاهر بزرگتر از Super Bowl امسال است، پس چرا به رئیس خود نگویید که با «تب سوئیفت» شیفته شده اید و پشت خود را به رقصیدن در طول شب با آهنگ های موفقی مانند «داستان عشق» و «فضای خالی» ندهید.

توجه داشته باشید: اگر از طرفداران 49ers هستید، ممکن است این کار کار نکند.

2. از ذهن من خارج شد – من در واقع امروز ازدواج می کنم

این یکی چی؟ ماه‌هاست که می‌خواهم به شما بگویم – اما در واقع امروز روز عروسی من است. خوب، می دانم که روز عجیبی برای ازدواج است، اما بسیار ارزان تر بود.

بعلاوه، ممکن است به چند هفته اضافی نیز نیاز داشته باشم – چون بعداً امروز به ماه عسل خواهم رفت.

توجه داشته باشید: اگر از این موضوع خلاص شوید، باید با پوشیدن حلقه ازدواج به سر کار برگردید تا داستان را پشتیبان بگیرید (یا غمگین به نظر برسید)

3. فکر می کنم باردار هستم (فقط برای خانم ها یا خارجی ها اعمال می شود)

فکر می‌کردم هنگام تماشای سوپر بول، پنیر مک ان بیش از حد خورده‌ام – اما به‌طور عجیبی معلوم شد که شکم بزرگ‌شده من به دلیل بارداری است و باید همین الان مرخصی زایمانم را شروع کنم.

توجه داشته باشید: مردان می‌توانند این بهانه را به سادگی با گفتن اینکه همسر یا شریک زندگی‌شان شب گذشته بچه‌دار غیرمنتظره‌ای به دنیا آورده است، برگردانند.

4. من تازه کشف کردم که خانه من خالی از سکنه است

هنگام تماشای Super Bowl 2024، شروع به شنیدن صداهای خنده‌دار در زیرزمین کردم – به نظر می‌رسد که ما یک poltergeist داریم، بنابراین امروز را با شکارچیان ارواح می‌گذرانم.

5. اگزوز ماشین من یک شبه افتاده است

شروع کنید: “من حتی سوپر باول را تماشا نکردم یا NFL را دنبال نکردم” تا ضربه را کاهش دهم. من امروز صبح زود بیدار بودم، دیشب ساعت 6 بعد از ظهر به رختخواب رفته بودم. فقط بیرون رفتم تا ببینم اگزوز ماشینم افتاده است.

من هرگز دوچرخه سواری را یاد ندیده ام و مچ پایم را نیز پیچانده ام، بنابراین حتی نمی توانم پیاده روی کنم و به محل کارم بروم.

6. همه شلوارهایم را همزمان شستم (و لباسی برای پوشیدن ندارم)

دیشب کمی فاصله گرفتم و به نظر می رسید همه شلوارم را تصادفی شسته ام. بنابراین متأسفانه آنها زمان خشک کردن ندارند و من هیچ یدکی ندارم. هوا سرد است و اواسط فوریه است، بنابراین من نمی توانم شورت بپوشم – بنابراین، به خاطر سلامتی و ایمنی نمی توانم فقط با شلوارم وارد کار شوم.

https://sportslens.com/news/top-super-sick-monday-excuses-for-super-bowl-2024-as-millions-expected-to-skip-work/ منبع: