درخشش رضاییان سه امتیازی نشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار جذاب و چشمگیر دو تیم سپاهان و گل گهر سیرجان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و رامین رضاییان، مدافع راست جدید سپاهان تاثیر مستقیمی روی دروازه تیمش داشت.
ستاره جدید سپاهان که به نوعی جایگزین دانیال اسماعیلی فر در این تیم شد، پس از گلزنی به استقلال به عنوان یکی از اصلی ترین رقبای سپاهان در راه قهرمانی و حریف دیرینه خود، اولین گل زکی پور را در این هفته مقابل سپاهان نیز با یک گل تماشایی به ثمر رساند. ، پاس ناقص در بازکننده که مبنای میلاد برای گلزنی مقابل تیم قدیمی شد.
رضاییان در جریان بازی که به نظر از مورائیس سیاست مشخصی برای حضور در دقایق مختلف بازی گرفته بود، در مقابل نفوذهای تبریزی و مصلح استقامت خاصی از خود نشان داد و در جریان بازی از این سمت دروازه سپاهان را تهدید نکرد.
رضاییان هم بدشانس بود که مقابل حریف دوم آبی پوشان سپاهان گلزنی نکرد. جایی که ضربه ریباند مسعود ریگی محسن فروزان از کنار این بازیکن گذشت اما ضربه رامین با اختلاف نسبتا زیادی به بیرون رفت تا شب روشن رویایی رضاییان محقق نشود. با این حال شکست آن برد دوگاله مقابل سپاهانی ها قطعا به مذاق این مدافع ملی پوش در جام جهانی 2018 خوش نیامد و ذائقه او را تلخ کرد.
رضاییان که از زمان حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فرصت حضور در اردو را نداشته است، امیدوار است با درخشش در ترکیب سپاهان در سه ماه مانده به جام جهانی بتواند نظر ملی پوشان را جلب کند. . پرسنل برای حضور در قطر تلاشی که منجر به یک گل و یک پاس گل در سه بازی برای سپاهان شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1840800
سپتامبر 06, 1401 در 2:24 ب.ظ
988 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ستاره راست سپاهانی که شب فوق العاده ای را در سیرجان سپری کرد، بدشانس بود که عملکردش به پیروزی ختم نشد.

درخشش رضاییان سه امتیازی نشد