سهمیه 500 بلیط برای بانوان باید حداقل 4 برابر باشد.

عباس آقایی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها می گوید: به نظر من مجوز ورود بانوان به استادیوم های ورزشی یک حق طبیعی بود که در نهایت به آنها اعطا شد. این اتفاق مبارک و مثبت ضامن سلامت و امنیت ورزشگاه هاست اما شنیدم در بازی استقلال و مس کرمان اتفاقات خوبی افتاد.

او همچنین با تعریف ویژه ای از علیرضا بیرانوند می گوید: قبل از شروع مسابقات پیش بینی کرده بودم که علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس در فصل جدید باشد. او پس از دو سال تجربه مفید در اروپا و با حمایت چندین ساله بازی در تیم ملی، جام جهانی و جام ملت های آسیا به پرسپولیس آمد و با اعتماد به نفس زیادی به او بازی می کند. بیرانوند هم ستاره فوتبال ماست و امیدوارم دومین جام جهانی خود را با قدرت تجربه کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی گفت: پرسپولیس به این برد و 3 امتیاز نیاز مطلق داشت. اگر این بازی را نمی برد شاید در آینده با مشکلاتی مواجه می شد اما در اراک پیروز شد تا 5 امتیازی شود. با این حال من خودم فکر می کنم اگر پرسپولیس در اصفهان کمی خوش شانس بود حالا 7 امتیازی می شد و بعد از سپاهان اصفهان در صدر جدول قرار می گرفت. در بازی هفته یک پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و موقعیت های زیادی خلق کرد اما آن روز روز دروازه بان ذوب آهن و مدافعان این تیم بود. باشگاه فوتبال خوزستان امروز به همراه جواد نکونام یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و بازی بسیار سخت و پرهیجانی برای هر دو تیم بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وی ادامه می دهد: البته به نظرم در نظر گرفتن تنها 500 بلیت و سهمیه برای بانوان علاقه مند به فوتبال خیلی کم است و توصیه می کنم این سهمیه حداقل 4 برابر باشد. ورزشگاه آزادی که چهارشنبه پذیرای دختران پرسپولیس است به قدری بزرگ است که گنجایش 2000 خانم را دارد. مطمئنم این ورزشگاه از نظر رفت و آمد و امنیت شرایط خوبی خواهد داشت.

هافبک سال های اخیر پرسپولیس درباره عملکرد هافبک این تیم نیز می گوید: هافبک پرسپولیس بسیار خوب و سازنده است. سروش رفیعی تغییر پوست داده و لیدر خوبی در پرسپولیس است و میلاد سرلک هم کار بزرگی انجام داده است. سرلک یک گل سه امتیازی به ثمر رساند و در طول بازی با تمام وجود جنگید و دوید. بقیه هافبک ها هم نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند تا تیم را به پیروزی برسانند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: فضای ورزشگاه ها و ورزشگاه های ایران نیازمند پالایش فرهنگی است و چه اقدامی بهتر از آزادی ورود بانوان به ورزشگاه ها؟ حالا با حضور خانم ها شاهد خواهیم بود که آقایان اخلاق بیشتری را رعایت خواهند کرد. در جامعه هم می توانید ببینید، در مغازه یا مغازه و حتی در مترو و اتوبوس، وقتی خانمی وارد می شود، آقایان سعی می کنند احترام بگذارند و از الفاظ زشت استفاده نکنند. به شرط تداوم همین موضوع در ورزشگاه ها نیز حاکم خواهد بود. امیدوارم بعد از ورزشگاه آزادی سایر شهرها و دختران علاقمند به فوتبال بتوانند از این حق استفاده کنند و برای تماشای فوتبال به ورزشگاه بروند.

عباس آقایی درباره رویارویی اخیر پرسپولیس در اراک و پیروزی یک بر صفر مقابل گربه سیاه خود نیز خاطرنشان می کند: خبری از گربه سیاه و آن حرف ها نیست. پرسپولیس دو بار در اراک و یک بار در مرحله حذفی مقابل این تیم شکست خورده بود اما شک نداشتم این بار برنده زمین را ترک خواهد کرد. البته نباید کتمان کرد که تیم آلومینیوم نیز مقابل پرسپولیس بسیار خوب و بی باک بازی کرد و این جای تبریک است اما در نهایت با تجربه حریف مغلوب شدند.

سهمیه 500 بلیط برای بانوان باید حداقل 4 برابر باشد.