درخواست از بازیکنان اتحادیه: بلیط اروپا را حفظ کنید

سرمربی یونیون برلین از بازیکنانش خواسته است تا احتمال حضور در مسابقات بین المللی فصل آینده را حفظ کنند.

درخواست از بازیکنان اتحادیه: بلیط اروپا را حفظ کنید

توجه داشته باشید که یونیون از اولین حضور خود در بوندسلیگا در فصل 2019-2020 حق حضور در لیگ کنفرانس اروپا و لیگ اروپا را کسب کرده است، حتی اگر در این فصل در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اورس فیشر، مربی اتحادیه که مایل بود تیمش را برای رسیدن به این شاهکار تاریخی آرام نگه دارد، گفت: ما باید کارمان را انجام دهیم، همین. ما باید در هر بازی بهترین بازی خود را انجام دهیم و زیاد درگیر تیم های دیگر نشویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یونیون برلین در پایان هفته بیست و هفتم بوندسلیگا با 7 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین در رده سوم جدول قرار گرفت. این تیم همچنین چهار امتیاز کمتر از فرایبورگ رده پنجمی دارد تا شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار داشته باشد.

فیشر با اشاره به لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس گفت: ما هدف داریم و می خواهیم دوباره به یک تورنمنت بین المللی برویم. لیگ قهرمانان تنها هدف ما نیست و می خواهیم در پایان به یکی از سه تورنمنت برسیم.

وی افزود: در حال حاضر تیم خود را برای رویارویی با بوخوم آماده می کند. 7 بازی باقی مانده است و باید شروع به جمع آوری امتیاز کنیم.


سرویس خبر شماره: 1921050
26 آوریل 1402 ساعت 09:57
412 امتیاز خبر

0نقطه نظر