فالوورهای محبوب پرسپولیسی های کرمان (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدال مس کرمان و پرسپولیس را می توان یکی از بی نظم ترین درگیری های این فصل نامید.

پرسپولیس در شرایطی که هواداران آن تیم با ابراز علاقه شدید و عجیب خود کار را برایشان سخت کرده بودند، آن نبرد را با کسب سه امتیاز ارزشمند به پایان رساند تا بار دیگر موقتاً به صدر جدول بازگردد. هرچند این استقبال که از بدو ورود کاروان این تیم به فرودگاه کرمان با غافلگیری و افزایش انگیزه سرخ ها همراه بود، اما با موانع پیش آمده رفته رفته سخت شده است. باز هم در اوج اوج کرونا، بازیکنان این تیم مجبور شدند از سد خیل عظیم هواداران چه در فرودگاه و چه بعد در هتل و ورزشگاه عبور کنند. مشکلی که واکنش یحیی گل محمدی را در حین حضور در نشست خبری برانگیخت و سرمربی سرخ ها که با درد زیادی وارد اتاق شده بود به سختی توانست به رختکن برگردد و سپس ادامه دهد. اتوبوس تیم سرمربی پرسپولیس اگرچه از استقبال تشکر کرد و از علاقه دوجانبه خود برای در آغوش گرفتن آنها ابراز داشت، اما از هجوم هواداران و به هم ریختگی ورزشگاه نیز گلایه داشت.

افشین پیروانی سرمربی پرسپولیس با استقبال گرم هواداران این تیم در ورزشگاه باهنر کرمان کار سختی در این مبارزه داشت. مراقبت از بازیکنان در این شرایط حتی باعث شده تا او در چندین نوبت شخصاً از نیروهای امنیتی و انتظامی درخواست کنترل کند. سرمربی تیم پرسپولیس در این بازی که بارها مورد حمله جیمی جامپ قرار گرفته بود، در چندین نوبت شخصاً به پلیس مراجعه کرد و خواستار برخورد مناسب با طرفداران این تیم شد و همچنین برای آزادی آنها مذاکره کرد. چند دقیقه.

عکاس: امیر محمد اشرفی



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب سختی را در جدال با مس کرمان پشت سر گذاشت.

فالوورهای محبوب پرسپولیسی های کرمان (عکس)


سرویس خبر شماره: 1921064
26 آوریل 1402 ساعت 09:54
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اقدامی که با واکنش مثبت هواداران حاضر روی سکوها همراه شد که متوجه این اقدام مدافع و کاپیتان سابق و مدیر فعلی تیمشان شدند.

1852388