درخواست ربیعی قبل از بازی استقلال: نرو محمد!

سرمربی مس در پاسخ به این سوال که غایب کدام بازیکنان در بازی فردا مقابل استقلال است، گفت: در بازی با ملوان پنج بازیکن نداشتیم که از بین این پنج بازیکن، م شیمبا و فرشید باقری را در بازی فردا داریم. رامتین “سلیمان زاده را به دلیل مصدومیت برای بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته جالب این دیدار صحبت یکی از خبرنگاران بود. جایی که به نمایندگی از اصحاب رسانه این شهر از محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان می خواهد که در پایان فصل از خداحافظی از این تیم صحبت نکند چرا که این تیم در آستانه قهرمانی آسیا است. سهمیه گرفت و از او خواست این تیم بماند و شهر بماند. ربیعی هم در پاسخ به او گفت: شما عزیز هستید، از مردم و رسانه ها تشکر می کنم، شما گفتید باید تمرکز کامل داشته باشیم، من همیشه می گفتم و هر بار که صحبت می کردم، دیدید چند بار برای سریال کار کردم. هم تیمی های من و بازیکنانم اینطور بودند. ما از وضعیت آگاه هستیم. ما باید روی تیم و بازی های باقی مانده تمرکز کنیم.”

1874114

محمد ربیعی سرمربی نارنجی پوشان در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. ربیعی در ابتدا درباره این بازی گفت: من از حضور استقلال استقبال می کنم و برای این تیم و هوادارانش که همیشه به من احترام می گذارند آرزوی موفقیت دارم. فکر می کنم هر دو تیم انگیزه های خاص خود را برای این بازی دارند و ما نیز انگیزه های فنی داریم. در بازی با ملوان سعی کردیم ریکاوری کنیم و تا حدودی خودمان را از نظر روحی آماده کنیم و فکر می کنم بازی تماشاگر پسند خواهد بود و هر دو تیم اصول دفاع و حمله را رعایت می کنند و هر دو تیم به دنبال کیفیت هستند. بازیکنان من هم در پایان بازی فردا برای شما آرزوی سلامتی دارم.”

سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال با درخواست جالب خبرنگاران مواجه شد.

درخواست ربیعی قبل از بازی استقلال: نرو محمد!


سرویس خبر شماره: 1936818
21 مه 1402 ساعت 8:24 ب.ظ
13 هزار |

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر در خانه به مصاف استقلال تهران می رود. یک بازی مهم برای هر دو تیم که نقش مهمی در تعیین تیم در رده چهارم جدول خواهد داشت.