اشکش: مهدی رحمتی، آینده مربیگری ایران

وی ادامه داد: اخیرا مدیرعامل و شرکت نفت از ما حمایت کرده اند و امیدوارم بچه ها نتیجه بهتری بگیرند و از فرصت هایشان استفاده کنند. در بازی قبلی با سپاهان دو برابر حریف موقعیت داشتیم اما گل نخوردیم. امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم. اگر نتایج فوتبال به نفع ما باشد، شانس ما برای بقا بهتر می شود تا بتوانیم هفته گذشته مقابل ملوان انزلی کارهای خوبی انجام دهیم.

1790449

سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید همه اعضای این شهر برای بقای این تیم بسیج شده اند.

اشکش: مهدی رحمتی، آینده مربیگری ایران

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اینکه چرا تیم از بازی های اول وضعیت بدی داشت، توضیح داد: نمی خواهم به گذشته نگاه کنم. امیدوارم فردا به پیشرفت خوب خود ادامه دهیم. اگر از من در مورد بازی با سپاهان یا فولاد بپرسید، می گویم تیم ما بازی بسیار خوبی داشت. مقابل فولاد دو پنالتی دریافت نکردیم. مقابل سپاهان، هند در دقیقه 46 بازی موفق به گلزنی نشد و یک آفساید مشکوک به ثمر رساندیم و اگر جوانان از موقعیت های خود بهتر استفاده می کردند، نتایج بهتر می شد. این اواخر خیلی خوب کار می کنیم. جا دارد از پرسنل ما، دکتر طاهری، صادقی، حمزه حدادی و … تشکر کنم. مدیرعامل و شهردار به همه ما کمک می کنند. همه در شهر بسیج شده اند تا در تیم بمانند. در این شرایط اگر یک درصد شانس داریم نباید غذای منفی به مردم بدهیم. امیدوارم در بازی فردا شرایط به گونه ای پیش برود که با احترامی که برای تیم خوب آلومینیوم و آقای رحمتی قائل هستم بتوانیم پیروز شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم اشکش در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: با توجه به شرایط تیممان به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستیم و اخیرا عملکرد تیم کمی بهتر شده است. اگر در یکی دو بازی داوران خوبتر بودند شرایط ما فرق می کرد نمی خواهیم وارد بحث تیم های دیگر شویم اما اگر اشتباهات داوری نبود موقعیت ما تغییر می کرد.اراک آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و مربی دارد که آینده مربیگری در کشور ماست و انشاالله بچه ها فردا به خواسته های ما برسند.

اشکش درباره مصدومان و معلولان اضافه کرد: فردا هشت معلول و مصدوم داریم اما نمی خواهم در این مورد صحبت کنم و همه در آنجا مصمم هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1936815
21 مه 1402 در 08:21 ب.ظ
4.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

این احتمال که نفت حتی یک درصد باشد، مایه امیدواری است