درست است، یک گالری تاریخ نگاری نساجی


سرویس خبر شماره: 1821797 |
07 ارديبهشت 1401 ساعت 23:36 |
856 |

1نظرات

چند صد برای چند و چند هزار؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین جام تاریخ باشگاه نساجی در شرایطی به دست آمد که این تیم چند بازیکن باتجربه را در ترکیب خود داشت. نقش این بازیکنان در رسیدن به دیدار فینال و موفقیت آن غیر قابل انکار بود. علیرضا حقیقی یکی از بازیکنانی است که در یکی از آماده ترین دوران فوتبال به سر می برد.

حقیقی 120 دقیقه با محدودیت های بسیار خوبی دروازه خود را در این دیدار به صورت استقلالی نجات داد. او در ضربات پنالتی نیز با مهار پنالتی آمانوف نقش مهمی در صعود تیمش به جمع چهار تیم پایانی داشت. مدافع باتجربه نساجی در نیمه نهایی مقابل مس کرمان 120 گلی دریافت نکرد تا تیمش تا دقایق پایانی با خیال راحت صعود کند و در نهایت در آخرین لحظات به گل پیروزی برسد.

حقیقی امشب نسبت به دو بازی قبلی مقابل آلومینیوم کمتر گمراه و با اعتماد به نفس ظاهر شد و در چند صحنه از جمله مهار ضربه ایستگاهی آزادی در نیمه اول واکنش های به موقع و نجات بخشی داشت. او با حدود 400 دقیقه متوالی برای بسته نگه داشتن دروازه تیمش، به یکی از ارکان اصلی قهرمانی تاریخی نساجی تبدیل شد تا در پایان بازی مورد توجه هزاران هوادار تیمش قرار گیرد. در استادیوم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دروازه بان باتجربه نساجی یکی از ارکان اصلی قهرمانی تیمش در جام حذفی بود.