وحشت در رختکن چلسی؛ آیا فروپاشی در راه است؟


سرویس خبر شماره: 1821796 |
07 ارديبهشت 1401 ساعت 23:51 |
3,206 |

1نظرات

تابستان تلخی در انتظار بلوز است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از تحریم هایی که دولت انگلیس از حدود دو ماه پیش در واکنش به حمله روسیه به اوکراین به رومن آبراموویچ اعمال کرد، شرایط برای این باشگاه در آستانه بازار تابستان سخت شده است. آبی ها تا زمانی که مالک جدیدی نداشته باشند و معامله کامل و قانونی نشود، نمی توانند بازیکن بخرند یا بفروشند یا با ستاره های فعلی مذاکره کنند. توماس توخل، مدیر باشگاه پیش از این مدعی شده بود که تحریم ها مانع از توافق باشگاه برای آنتونیو رودیگر شده و او آزادانه باشگاه را ترک می کند.

بازیکنان چلسی می ترسند تحریم های دولت انگلیس علیه این باشگاه باعث متلاشی شدن تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

البته توماس توخل در هفته های اخیر اعلام کرده است که در تلاش است تا ترکیبی قدرتمند برای فصل آینده بسازد اما ادامه این روند تا بازار تابستانی می تواند این سرمربی موفق را از تصمیمش منصرف کند. برخلاف فصول گذشته، تاکنون شایعاتی مبنی بر حضور ستاره های بزرگ در فصل آینده به چلسی شنیده می شود و این احتمال روز به روز کمتر خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تایمز امروز در گزارشی مدعی شد که رختکن چلسی معتقد است تا زمانی که روند انتقال باشگاه به مالک جدید به پایان نرسد، می توان ستاره های این تیم را از هم جدا کرد و هیچ شرطی برای جذب بازیکن جایگزین وجود نداشت. آنها حتی معتقدند این روند می تواند سرمربی آلمانی چلسی را به درهای خروجی استمفوردبریج برساند.