در کنگره پزشکی AFC از ایرانیان تجلیل می شود

هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور پررنگ پزشکان و فیزیوتراپیست های ایرانی همراه خواهد بود.

در کنگره پزشکی AFC از ایرانیان تجلیل می شود

در حاشیه این کنگره، دکتر رازی رئیس کمیته پزشکی فوتبال که از سوی فدراسیون فوتبال ایران به عنوان فرد تاثیرگذار در فوتبال معرفی شد و همچنین کلیه پزشکان و فیزیوتراپیست های معرفی شده از سوی فدراسیون بسته به مدت زمان حضور داشتند. از فعالیت آنها در فوتبال، با عناوین طلا، نقره و برنز تجلیل خواهد شد. همچنین دکتر بهار حسن میرزایی رئیس سابق فدراسیون فوتبال نیز به عنوان پزشک نوجوان انتخاب شده است. در کنار این رویدادها، دکتر خانلری، دکتر سیف برقی، دکتر زهره هراتیان و دکتر بهار حسن میرزایی در دوره تکمیلی پزشکان نظامی AFC حضور خواهند داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1871837
03 مارس 1401 @ 12:53 بعد از ظهر |
174

0نقطه نظر

در این کنگره که هر چهار سال یک بار برگزار می شود، رئیس فدراسیون بین المللی ایفمارک (دکتر زهره هراتیان) نایب رئیس پنل تعیین جنسیت در فوتبال و سخنران اصلی پنل فوتبال بانوان خواهد بود. در این کنگره یک سخنران از گروه قلب و عروق IFMARK و دو پوستر از گروه پزشکی ورزشی IFMARK پذیرفته شد. همزمان با راه اندازی دپارتمان شناخت ذهنی IFMARK، از هراتیان دعوت شد تا در اولین نشست سلامت روان ورزشکاران در حاشیه این همایش شرکت کرده و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از سازمان لیگ، هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا از 22 تا 25 اسفندماه در دوحه قطر برگزار می شود و پزشکان و فیزیوتراپیست های ایرانی در این کنگره حضوری تاثیرگذار خواهند داشت.