مشکل نیمار دوباره: مصدومیت شدید مچ پا

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی این باشگاه فرانسوی، نیمار رباط مچ پای خود را رگ به رگ شد و بر اثر این رگ به رگ شدن، رباطش آسیب دید.
بازی برگشت این دو تیم قرار است روز 8 مارس (17 مارس) برگزار شود و این یعنی زمان زیادی برای تکمیل مراحل درمانی وجود ندارد و به همین دلیل ممکن است پاری سن ژرمن بدون این ستاره به مونیخ برود. بازیکن 0-1 باخت باخت در مسابقه را جبران کند.
در عین حال اطرافیان نیمار معتقدند او می تواند تا زمان بازی با بایرن روند درمان خود را به پایان برساند و برای این بازی کاملا آماده باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پاری سن ژرمن اعلام کرد نیمار ستاره برزیلی رباط مچ پا دچار رگ به رگ شدن شده است.

مشکل نیمار دوباره: مصدومیت شدید مچ پا


سرویس خبر شماره: 1871838
03 مارس 1401 @ 12:58 بعد از ظهر |
656

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمار در جریان دیدار پاری سن ژرمن مقابل لیل به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و وضعیت او باعث نگرانی شدید کادر فنی و هواداران این تیم شد.
شدت جراحات این بازیکن به حدی بود که بسیاری حتی پیش‌بینی می‌کردند که او دچار شکستگی مچ پا شده باشد، اما آزمایش‌ها و اسکن‌های اولیه نشان داد که هیچ مدرکی دال بر شکستگی پا وجود ندارد.
در حالی که گفته می شد این ستاره برزیلی مراحل درمانی خود را آغاز کرده است تا بتواند هر چه زودتر برای دیدار برگشت مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا آماده شود، شب گذشته باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه ای در مورد وضعیت این بازیکن اظهار نظر کرد. . .

1803477