دفاع سرمربی سابق استقلال از کاپیتان؛ گل های مس را گردن حسینی نیندازید. کم لطفی داوران به استقلال در این فصل اصلا کم نبوده است!


ایمان عالمی، مهاجم سال های نه چندان دور استقلال و سرمربی سابق آن تیم، گل زودهنگام سجاد شهباززاده و تعلل مدافعان آبی پوشان را دلیل توقف شاگردان جواد نکونام در اولین بازی جدید دانست. سال و معتقد است که اگر داور گل میلاد فخرالدینی را مردود اعلام نمی کرد، استقلال می توانست پیروز میدان باشد.

استقلال را در اولین بازی سال جدید چطور دیدی؟
آبی ها می توانند به عنوان برنده زمین را ترک کنند. در آن سوی زمین مس رفسنجان که با محرم نوید کیا روزهای خوبی را پشت سر می گذارد نیز در هر دو نیمه شروع خوبی داشت و گل های زودهنگامی به ثمر رساند. نیمه اول و همچنین نیمه دوم که کار را برای استقلال سخت کرد. در مجموع باید گفت که بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و استقلال یکی از بهترین نمایش های خود را در این فصل ارائه داد.

غیبت حردانی و سیلوا را چقدر در دروازه های استقلال موثر می دانید؟

بدون شک غیبت این دو بازیکن در خط دفاعی استقلال تاثیرگذار بود و باید گفت که متاسفانه سلیمی به اندازه کافی خوب نبود و تمرکز لازم برای این دیدار را نداشت اما میلاد فخرالدینی که در بازی اول حضور داشت. او در ترکیب معمولی به لطف تجربه عالی خود عملکرد خوبی داشت. قابل قبول بود اما بدون توجه به غیبت سیلوا و حردانی بدترین اتفاق این دیدار مصدومیت مهدی پور بود که باعث افت تیم شد و کار بچه ها را در ادامه بازی سخت کرد.

البته مهدی پور کل فصل را باخت.
متاسفانه این اتفاق تلخ در دیدارهای بعدی استقلال تاثیرات منفی خواهد داشت و از این رو کادر فنی باید تلاش کند تا جایگزین مناسبی برای این بازیکن پیدا کند. کادر فنی استقلال در ابتدای فصل به دنبال داشتن بازیکنان باکیفیت در تمامی پست ها بود تا در چنین شرایطی دست کادر فنی باز باشد. شما تغییرات تیم های دیگر را می بینید و بعد نگاهی به استقلال بیندازید و متوجه می شوید که وقتی دستتان سفت باشد با هر مصدومیتی رای تیم مطرح می شود. باز هم دم بچه ها گرم است با وجود مشکلات موجود با جان و دل بازی می کنند.

کادر فنی استقلال از عملکرد داور گلایه کرد. نظر شما در این باره چیست؟
آنچه مشخص است این است که با یک اشتباه کوچک از سوی داور، اتفاقات بزرگی در مسابقه رخ می دهد. موقعیت ضعیف داور و نبود VAR امروز باعث شد تیم ها به راحتی حق خود را از دست بدهند. در مورد گل استقلال که توسط داور مردود اعلام شد، باید گفت آنچه دیدیم و کارشناسان داوری اظهار نظر کردند که گل آبی پوشان درست بوده است. مواظب باشید الان اوج سفر تیم هاست و اشتباهات داوری خسارات جبران ناپذیری به تیم ها وارد می کند و متأسفانه استقلال در این فصل کمترین لطف داوران را نداشته است.

دفاع سرمربی سابق استقلال از کاپیتان؛  گل های مس را گردن حسینی نیندازید.  کم لطفی داوران به استقلال در این فصل اصلا کم نبوده است!

نظر شما در مورد گل های افتاده استقلال چیست؟
به نظر من هر دو گل استقلال روی ضد حملات خطرناک حریف رخ داد و در چنین شرایطی نمی توان تنها دروازه بان را مقصر دانست و باید گفت که دفاع شکننده آبی ها مقابل من رفسنجان عصر غیرمنتظره ای داشت.

استقلال در آن شب بازی خوبی انجام داد اما نتوانست برش را انجام دهد. به نظر شما دلیل این امر چیست؟
یکی از دلایل اصلی این اتفاق، گل زودهنگام سجاد شهباززاده بود که در استراتژی هجومی استقلال با مشکل مواجه شد، اما نکته مهم این است که استقلالی ها وقتی می خواهند حملات خود را از راه دور طراحی کنند، ناخودآگاه از خط دفاعی خود غافل می شوند و دلیل این اتفاق هم همین است. بلکه کم کاری او. در این راستا کادر فنی نباید غیبت سیلوا و مرادمند را نادیده بگیرد چرا که این دو نفر تاثیرگذارترین اعضای خط دفاعی کارگری محسوب می شوند و بی شک غیبت آنها تاثیر منفی خواهد داشت. عواقب.

… و حرف آخر
اینجا بود که درگذشت هنرمند استقلال طلب رضا داودنژاد را به خانواده محترم ایشان و جامعه هنری تسلیت گفتند و به دیدار بازماندگان این عزیز سفر کرد. از خداوند صبر و شکیبایی می خواهم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال