دلیل اصلی استعفای فتح الله زاده چیست؟ آیا مدیرعامل درست است یا از مسئولیت شانه خالی می کند؟

دلیل اصلی استعفای فتح الله زاده چیست؟  آیا مدیرعامل درست است یا از مسئولیت شانه خالی می کند؟

نامه استعفای علی فتح الله زاده خطاب به وزیر ورزش که عکسش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد مثل آب سردی بر سر هواداران استقلالی بود؛ هم برای علاقه مندان به فتح الله زاده و مدیریت آن و هم برای کسانی که در این اقدام آغاز روزهای بدتری برای استقلال می بینند.

استعفای فتح الله زاده در شرایطی که خبر خروج استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تایید شده و همچنین اعتراضات روزافزون کادرفنی استقلال به ویژه ساپینتو که با لحنی نسبتاً تهدیدآمیز از مطالبات پرداخت نشده خود صحبت می کرد، تردیدی باقی نمی گذارد که مدیرعامل از آبی ها ترجیح داد به جای ماندن برود زیرا اجرای احکام استقلال را در توان خود نمی بیند.

گزینه دیگر این نظرسنجی برای کسانی است که معتقدند وضعیت مالی استقلال و مشکلات احتمالی آینده، فتح الله زاده را هل می دهد تا دیر نشده (!) کناره گیری کند و استقلال با بحرانی مشابه استراماچونی در ماجرای ساپینتو مواجه شود. فراموش نکنیم که اگر وضعیتی که گریبان استقلال را می گیرد، کار به همین جا ختم نمی شود و کسر امتیاز، از دست دادن شانس قهرمانی و حتی سقوط به دسته پایین تر می تواند فاجعه های بعدی باشد. استقلال.

البته برای کسانی که از عملکرد فتح الله زاده و بازگشت های مکرر او ناراضی هستند، این یک گزینه است. ارسال شکایات به وزارت ورزش ما The Reason برای آن را به عنوان گزینه سوم برای بینندگان قرار دادیم و آنها معتقدند که مدیرعامل آبی ها می خواهد از بار مسئولیت دوری کند.

اما اگر بخواهیم مهمترین دلیل تصمیم فتح الله زاده برای کناره گیری از هدایت استقلال را بیان کنیم، چه باید گفت؟ این همان سوالی است که سوژه نظرسنجی فعلی شد که دقایقی پس از انتشار خبر استعفای فتح الله زاده در سایت قرار گرفت. از مخاطبان خود پرسیدیم دلیل اصلی استعفای فتح الله زاده چیست؟ آیا مدیرعاملی این تیم منتسب به دولت است او واقعا در کنار ولی خود به ویژه وزارت ورزش تنها و ناامید شده است شرق؟ نزدیک به 30 درصد از رای دهندگان این نظر را دارند.

تا کنون اکثریت شرکت کنندگان شوک سرکوب استقلال آسیا علت تصمیم مدیرعامل آبی ها را بررسی کرد؛ 53 درصد می گویند که چون فتح الله زاده به این بحران تکراری فکر نکرد، استعفا داد.

شما چی فکر میکنید؟ برای شرکت در نظرسنجی خبری با مراجعه به لینک مستقیم در این رای گیری شرکت کنید و البته دلیل انتخاب خود را در قسمت نظرات پایین همین مطلب به ما بگویید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال