پشت اخطار ساپینتو به باشگاه استقلال/ آیا سرمربی پرتغالی می تواند ایران را ترک کند؟

امروز پس از طوفان اخبار بد و منفی درباره باشگاه استقلال، خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه ریکاردو ساپینتو به باشگاه استقلال هشدار داده است که در صورت عدم پرداخت مطالبات تا 10 روز آینده، تصمیم قانونی خواهد گرفت و می رود. ایران.

با پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد که ساپینتو نامه جدیدی به باشگاه استقلال ارسال نکرده است. طبق قرارداد این مربی با باشگاه استقلال، او باید قبل از تعطیلات نوروزی قسمت زیادی از مبلغ قراردادش را دریافت می کرد اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی پرتغالی استقلال فقط می خواست به مدیران باشگاه استقلال یادآوری کند که طبق بندهای قراردادش می تواند بدون مشکل ایران را ترک کند و در نهایت تمام پول خود را دریافت کند. اما ساپینتو با گذشت 15 روز از این نامه هم اکنون در تهران به سر می برد و منتظر روشن شدن تکلیف مدیریت باشگاه استقلال است.

این در حالی است که طبیعتا ادامه روند عجیب مالی و مدیریتی درون باشگاه استقلال، صبر ساپینتو را لبریز می کند و شاید اتفاقات عجیبی در اطراف این مربی پرتغالی و نیمکت آبی ها رخ دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

از این رو ساپینتو حدود 15 روز پیش نامه ای به مدیریت باشگاه استقلال نوشت و اعلام کرد که مطالبات خود را دریافت نکرده و بر اساس مفاد قرارداد می تواند به صورت یک طرفه آن را فسخ کرده و از ایران خارج شود. ساپینتو 15 روز پیش این نامه را به باشگاه استقلال تحویل داده و البته مهلتی برای پرداخت تعیین نکرده است.