دو جام با سپاهان و حالا راه قهرمانی! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1873359
11 مارس 1401 در 00:13
4.5 هزار |

0نقطه نظر

سرمربی آلومینیوم در دو دیدار خانگی و خارج از خانه چهار امتیاز از سپاهان گرفت.

دو جام با سپاهان و حالا راه قهرمانی!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید مهدی رحمتی یکی از بهترین دوران ورزشی خود را در سپاهان پشت سر گذاشت و با این تیم دو قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و یکی از عوامل کسب جام طلای پوشان بود اما در بهترین شرایط خود قرار دارد. امسال که تیم اصفهانی در بهترین حالت خود است. بابا و میتونه دوباره به قهرمانی برسه تو دو بازی سپاهان رو از درخشش باز داشت.

رحمتی پس از حضور روی نیمکت آلومینیومی در آخرین بازی لیگ برتر فصل گذشته که میهمان سپاهان بود، توانست یک امتیاز در اصفهان به تیمش بدهد تا آنها در هفته آخر خاطره خوشی از لیگ 20 داشته باشند، اما او در دو مبارزه با طلای پوشان در این فصل. فصل هم موفق بود و به آنها اجازه برتری نداد.

اگر سپاهان در این دو دیدار مقابل آلومینیوم پیروز می شد، حالا با اختلاف 5 امتیازی نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار می گرفت و شرایط بهتری برای قهرمانی پیدا می کرد، اما در جدال با شاگردان رحمتی چهار امتیاز را از دست داد. از رقابت آنها با نزدیک کردن ارغوان به پایتخت.
عکس: محمد عباسی

1807422



مجله اخبار فوتبال داخلی

دروازه بان سابق سپاهان و حالا آلومینیوم در بازی هفته ششم این فصل با حضور در فولادشهر یک امتیاز کسب کرد و در بازی اخیر خود که میزبان اراک بود، با وجود تماشای هجومی و موقعیت های بهتر نسبت به حریف، یک امتیاز گرفت. و باز هم مانعی برای پیروزی تیم سابقش شد.