مانه: کلوپ می تواند لیورپول را نجات دهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سادیو مانه تابستان گذشته لیورپول را ترک کرد و به بایرن مونیخ رفت. از آن زمان تاکنون، روزهای خوش سرخ پوستان کم بوده است. نایب قهرمان سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و پس از باخت 5-2 مقابل رئال در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، قبل از بازی برگشت، به عنوان یکی از احتمالی ها به حساب می آید. حذفی ها

مهاجم بایرن به ادامه حضور کلوپ در لیورپول اشاره کرد و افزود: او (کلوپ) می تواند لیورپول را به شرایط خوب گذشته بازگرداند زیرا همه بازیکنان او را دوست دارند.

ستاره سنگالی بایرن مونیخ که با وجود جدایی از لیورپول به طور کامل عملکرد آن تیم را زیر نظر دارد، در مصاحبه اخیر خود با بیلد ابراز اطمینان کرد که آینده لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ روشن است.

او درباره وضعیت ناامید کننده فعلی تیم سابقش گفت: “لیورپول بازخواهد گشت. من مطمئن هستم که آنها این شرایط سخت را پشت سر خواهند گذاشت. آنها اخیرا مصدومیت های زیادی داشته اند و شرایط سختی را پشت سر می گذارند، اما یورگن کلوپ قطعاً در این شرایط است. مرد روزگار، دشوار است و می تواند لیورپول را نجات دهد.”

سادیو مانه پس از جدایی از لیورپول و حضور در میهن یورگن کلوپ دچار مصدومیت شدیدی شد که منجر به غیبت وی در جام جهانی 2022 شد.مهاجم 30 ساله سنگالی و نویسنده 6 گل بایرن در تلاش برای تکرار است. روزهای خوب او در لیورپول در تیم جدید و تبدیل به مهره مهمی در تیم جولیان ناگلزمن شد.

1807420



مجله اخبار فوتبال خارجی

سادیو مانه ابراز اطمینان کرده است که تیم سابقش لیورپول می تواند زیر نظر یورگن کلوپ بازگردد.

مانه: کلوپ می تواند لیورپول را نجات دهد


سرویس خبر شماره: 1873357
Mar 10, 1401 @ 11:56 PM
71 امتیاز خبر

0نقطه نظر

همه بازیکنان آن را دوست دارند