دو گزینه جذاب پیش روی اسمار برای جایگزینی کاپیتان عالیشاه



امید عالیشاه به دلیل محرومیت در دیدار فردا مقابل همشهریانش غایب خواهد بود تا عثمر باید تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

در این شرایط احتمالا وحید امیری یا سعید صادقی به ترکیب اضافه خواهند شد و البته شاید با دیدگاه و فلسفه سرمربی برزیلی هیچ کدام! اما مهمترین پیش بینی احتمال حضور یکی از این دو بازیکن تکنیکی در ترکیب تیم خواهد بود.

سعید صادقی که به عنوان یکی از جذاب ترین ستاره های نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و رکورددار پاس گل در لیگ برتر محسوب می شود، در هفته های اخیر در ترکیب اصلی غایب بوده و شانس چندانی برای حضور نداشته است. این بازی را می توان یک بازگشت بزرگ برای مازنی هافبک سرخ ها به حساب آورد تا بتواند در پنج بازی اخیر جایگاه خود را در ترکیب بازی ها بازپس گیرد.

از طرفی احتمال حضور وحید امیری در ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی زیاد است. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی را در جام ملت ها همراهی کند، برای اولین بار در سال های اخیر در یک تورنمنت بزرگ کشوری غایب شد. او مقابل آلومینیوم اراک از نیمه دوم شانس حضور در ترکیب تیمش را داشت و زمانی که تیمش یک پنالتی را از دست داد، حملات زیادی از طرف هواداران را دید و باید ببینید که او در این دیدار حضور دارد و دارد. یک اجرای موفق احتمالی، او این خاطره را به خاطر خواهد آورد، آیا مشخص خواهد شد یا خیر؟

در نهایت باید دید در غیاب امید عالیشاه، عثمر برای این دیدار چه تصمیمی می گیرد و سعید صادقی و وحید امیری را به ترکیب اضافه می کند یا شگفتی دیگری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: ویدیو مهمان ویژه از کابینه پرسپولیس / حلقه قرمز انرژی بخش برای زنان عاشق



سرویس داخلی اخبار فوتبال