نکونام و خبرنگاران: طنزآمیزترین نسخه جواد


سرویس خبر شماره: 2019211
16 مه 1403 در 12:40 ب.ظ.
8.2K ​​ امتیاز خبر|

30نقطه نظر

کنفرانسی که با خنده به پایان رسید

انتقاد از سبک بازی استقلال سوال مکرری است که امروز در نشست خبری نکونام از سرمربی آبی ها پرسیده شد و او واکنش جالب و متفاوتی به آن داشت.

نکونام و خبرنگاران: طنزآمیزترین نسخه جواد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از انتقاداتی که از ابتدای فصل به سبک بازی شاگردان جواد نکونام وارد شد، بازی تدافعی یا تمرکز بر پیروزی با حداقل تفاضل گل است. انتقادی که البته اکثریت هواداران استقلال آن را رد کردند و آبی ها معتقدند اگر تیمشان بتواند با این نوع بازی قهرمان شود، مشکلی با بردهای ناپلئونی و کوچکترین اختلاف ممکن ندارد.

با این حال سرمربی استقلال در بسیاری از نشست های خبری جواد نکونام درخواست کرد که سبک بازی تیمش دفاعی باشد و او هم اعلام کرد که مشکلی با این نوع بازی ها ندارد.

در جریان کنفرانس پیش از بازی فردا مقابل ذوب آهن، باز هم این سوال از نکو پرسیده شد. او درباره بحث هایی که درباره سبک بازی استقلال از ابتدای لیگ مطرح شده و اینکه چقدر این بحث ها برایش اهمیت دارد و آیا به این حرف ها توجه دارد یا خیر، گفت. من کاری را که می خواهم انجام می دهم.

اما در پایان این نشست خبری سوالاتی از نکونام مطرح شد که متن آن را با هم می خوانیم:

2018415
در همین لحظه بود که نکونام در پاسخ به سوال مکرر خبرنگار لبخند معناداری زد.

گزارشگر اول: خیلی از هواداران دوست دارند فوتبال تهاجمی تری از استقلال ببینند… (در این هنگام جواد نکونام به صحبت های ذکر شده لبخندی کنایه آمیز زد)

گزارشگر اول با دیدن خنده های نکونام سعی کرد سوالش را توضیح دهد و ادامه داد: منظورم این است که اگر بازی با امتیاز بالا تمام شود، پیروزی یک بر صفر برای شما منطقی تر است یا خیر. نتیجه.» مثلاً پیروزی چهار بر دو یا سه بر دو است.

(زمانی که نکونام می خواست به این سوال پاسخ دهد، گزارشگر دوم ناگهان صحبت های سرمربی استقلال را برداشت)

گزارشگر دوم: آقای نکونام جزارتا، اجازه دهید سؤال ایشان را کامل کنم.

2018416
از آنجایی که گزارشگر دوم قصد داشت سوال خبرنگار اول را با صحبت های خودش تکمیل کند، نکونام مدعی شد که آنها قبلا هماهنگ شده بودند (سوالی که باید بپرسید).

نکونام با تعجب رو به خبرنگار دوم کرد و گفت: نه نمی توانی جواب سوالش را بدهی. پس هماهنگ کردی (خنده نکونام و خبرنگاران حاضر در جلسه) خداروشکر یه سری چیزا داره بیرون میاد!

گزارشگر اول نیز در پاسخ به اظهارات نکونام گفت: خیر، فقط سوال فنی پرسیدیم.

2018417
نکونام اظهارات و توضیحات خبرنگار اول را نپذیرفت و انگشت اتهام را به سمت خبرنگار دوم گرفت و بر موضع خود مبنی بر هماهنگی این موضوع تاکید کرد.

سرمربی استقلال هم در حالی که با دست به گزارشگر دوم اشاره می کند رو به گزارشگر اول کرد و گفت: نه خب حالا که می خواهد سوال را تمام کند یعنی شما با بقیه هماهنگ هستید.

روزنامه نگار اول که قصد داشت به سرمربی استقلال توضیح دهد که او دچار سوءتفاهم شده است، گفت: من هم می خواستم همین سوال را بپرسم و هواداران… (سوال او بی پاسخ ماند.)

2018419
نکونام با اشاره به تکرار این اتفاقات گفت که از ابتدای فصل دوام آورده است.

بعد نکونام وارد بحث شد و گفت: مهم نیست! ما از اول فصل به این چیزها عادت کرده ایم. خود شما متوجه شده اید که ما به خدمت خود وفادار هستیم.

خبرنگار دوم در نهایت سوال خود را پرسید و گفت: فلسفه فوتبال جواد نکونام و الگوریتمی که در ذهن دارد چیست؟ به طور کلی برخی آن را می پذیرند و برخی نمی پذیرند و برخی مسابقات با امتیاز بالا و نتایج مشخص را دوست دارند، کدام یک برای شما مهمتر است؟

2018420
در نهایت پاسخ کوتاه و کنایه آمیز نکونام با خنده او و خروج او از جلسه همراه شد.

در شرایطی که یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در جلسه در میانه صحبت های خبرنگار دوم آمد و گفت که این موضوع در حال تبدیل شدن به موضوع دیگری است، نکونام نیز در پاسخ به این اظهارات گفت: دو تیم با هم بازی می کنند … یک تیم برنده بازی است … من دوست دارم تیم من برنده بازی باشد. این فلسفه من است!

در نهایت نشست خبری با خنده نکونام و خبرنگاران به پایان رسید.

مجله اخبار فوتبال داخلی