دیدار مهم در پاریس: تکلیف امباپه فردا مشخص می شود

اینجا بود که رئال مادرید وارد شد، زیرا به نظر می رسد کیلیان امباپه گزینه مورد علاقه باشگاه اسپانیایی باشد. اما قبل از جدی شدن مذاکرات با طرف اسپانیایی، امباپه و پاری سن ژرمن باید ابتدا به توافق برسند و اکنون زمان آن فرا رسیده است.

1892525


سرویس خبر شماره: 1947405
8 جولای 1402 در 07:10 ب.ظ
392 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بدین ترتیب با پایان قرارداد ستاره فرانسوی با پاری سن ژرمن در تابستان 2024، او بازیکن آزاد خواهد شد و می تواند به صورت رایگان از تیمش جدا شود. این مانور امباپه باعث حیرت باشگاه فرانسوی شد و پاری سن ژرمن را بر آن داشت تا به امباپه فشار بیاورد که اگر قصد ماندن ندارد، تابستان امسال به باشگاه دیگری برود.

با این حال، مارکا می گوید که همه سناریوها در حال حاضر روی میز هستند و ترازو به نفع هیچ سناریویی خم نمی شود. همزمان با پایان دوران حضور امباپه در PSG، این احتمال وجود دارد که دو طرف برای تمدید قرارداد امباپه با این باشگاه فرانسوی برای دو یا سه سال دیگر به توافق برسند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

روزنامه مارکا در گزارشی اختصاصی اعلام کرد فردا جلسه کلیدی وکلای امباپه و سران پاری سن ژرمن در پاریس برگزار می شود که تکلیف نهایی را مشخص می کند. بر اساس این گزارش، مهم ترین مذاکره کنندگان برای دیدار فردا فیزا لماری، مادر امباپه و ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن هستند.

اگر در پایان جلسه فردا، پاری سن ژرمن و امباپه با جدایی او در تابستان امسال به توافق برسند، نوبت به رئال می رسد که وارد معادلات شود و مذاکرات جدی برای به خدمت گرفتن ستاره بزرگ فرانسوی را رسمی کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلیان امباپه دو هفته پیش در فوتبال جهان طوفانی به پا کرد و هنگام نوشتن نامه ای به پاری سن ژرمن اعلام کرد که قصد ندارد از این بند در قراردادش استفاده کند که به آن اجازه یک سال خودکار می دهد. افزونه.

وکلای کیلیان امباپه فردا در جلسه مهمی با سران پاری سن ژرمن شرکت خواهند کرد تا در مورد آینده او به توافق نهایی برسند.

دیدار مهم در پاریس: تکلیف امباپه فردا مشخص می شود