ارزش خالص جان جونز، درآمد شغلی و معاملات تاییدیه

اکنون که او قهرمان سنگین وزن UFC است و به طور گسترده به عنوان بهترین مبارز MMA در تمام دوران شناخته می شود، تصمیم گرفتیم نگاهی به ارزش خالص جان جونز بیندازیم. برای یافتن ارزش خالص، درآمد شغلی و معاملات تأیید جونز، ادامه مطلب را بخوانید. به جرات می توان گفت که “استخوان” به این زودی ها نیازی به نگرانی در مورد چک حقوق بعدی خود نخواهد داشت!

جان جونز ارزش خالص

جان جونز در مارس 2023 قهرمان سنگین وزن UFC شد و سیریل گان را در همان دور اول مسابقه قهرمانی خود در UFC 285 از بین برد. بنابراین جونز پس از کار تخریب یک دور خود یعنی ‘Bon Gamin’ قهرمان دو وزن UFC شد. در T-Mobile Arena در لاس وگاس، نوادا.

پس از دعوا، اینجا در لنز ورزشی ما تصمیم گرفته‌ایم به درآمدهای شغلی و دارایی خالص جان جونز نگاهی عمیق بیندازیم. انصافاً باید بگوییم که این بازیکن 35 ساله تا به حال در کار خود چند دلار درآمد داشته است و به این زودی نگران موجودی بانکی خود نخواهد بود!

از ژوئن 2023، گفته می شود دارایی خالص جان جونز حدود 3 میلیون دلار است (منبع: Essentially Sports). مرد آلبوکرکی، نیومکزیکو، از زمانی که در سال 2008 اولین بازی خود را در UFC انجام داد، 15 سال است که نام بزرگی بوده است.

جونز در سال 2011 عنوان قهرمانی سبک وزن UFC را به دست آورد، زمانی که در اولین مسابقه خود برای طلای UFC، شوگون روآ را از طریق TKO در راند 3 شکست داد. از آن زمان، جونز 15 مبارزه دیگر برای عنوان قهرمانی در UFC داشته است که در همه آنها پیروز شده است. او به طور گسترده به عنوان یکی از بزرگترین رزمی‌کاران ترکیبی شناخته می‌شود که تا به حال پا به داخل یک هشت ضلعی گذاشته است.

اکثر درآمد جونز از MMA و حرفه باورنکردنی او در UFC به دست می آید. البته، او نام بزرگی است و شخصیتی قابل تشخیص است، با حامیان مالی مختلف همراه با جان جونز. اطلاعات بیشتر در مورد معاملات تایید جونز کمی بعد.

او میلیون ها و میلیون ها دلار در حرفه خود به دست آورده است و اگر در هشت ضلعی به موفقیت ادامه دهد، دارایی خالص او با سرعتی سریع به رشد خود ادامه خواهد داد. جونز بدون شک بهترین رزمی کار ترکیبی است که جهان تا به حال دیده است.


مربوط: رکورد MMA Jon Jones: ‘Bones’ دارای 15 پیروزی باورنکردنی در مبارزات عنوان UFC است


درآمد شغلی جان جونز

جان جونز از زمانی که اولین بازی خود را در سال 2008 در آندرکارت FFP: Untamed 20 undercard در ماساچوست انجام داد، یک مبارز حرفه ای MMA بوده است. جونز در سال آغازین خود به عنوان یک مبارز حرفه ای MMA هفت مبارزه باورنکردنی داشت که آخرین آنها اولین حضور او در UFC بود.

این فوق ستاره MMA متولد 1987 با پیشرفت حرفه ای خود ظاهراً پول بیشتری به دست آورده است. بزرگترین پولی که او دریافت کرده است در واقع مبارزه تیتر او در مارس 2023 در UFC 285 بوده است. جونز در مجموع 6.1 میلیون دلار درآمد داشت. این شامل حقوق پایه 3 میلیون دلاری، با 3.1 میلیون دلار دیگر در موارد افزودنی مانند پول پرداخت به ازای هر نمایش و درآمد گیت است. (منبع: sportspayouts.com).

دومین دستمزد بزرگ زندگی جونز تا به امروز در UFC 214 در مسابقه مجدد او با رقیب سرسخت دنیل کورمیر در سال 2017 به دست آمد. او ظاهراً چیزی حدود 2 میلیون دلار برای آن مبارزه به دست آورده است که دومین کیف پول بزرگ UFC او است. حرفه ای تا کنون

با سابقه طولانی و موفق او در UFC، این به این معنی است مجموع درآمد شغلی جان جونز در داخل هشت ضلعی تقریباً برابر با 23 میلیون دلار است (منبع: Essentialsports.com). این بسیار کمتر از بسیاری از مبارزان دیگر در UFC مانند کانر مک گرگور، خابیب نورماگومدوف و جورج سنت پیر است.

با این حال، اکنون که جونز در حال رقابت در وزن سنگین است، چک های حقوق او به شدت افزایش می یابد. این واقعیت که او اکنون قهرمان دو وزن UFC است، او را در آینده به خوبی حفظ می کند، به این معنی که او به عنوان یک وزنه سنگین UFC به درآمد میلیون ها دلار در بخش “پول” ادامه خواهد داد.

کیف های مبارزه ای جان جونز UFC (10 مورد آخر):

مبارزه کردن مبارزه با کیف پول
جونز در مقابل گان – UFC 285 6.1 میلیون دلار
جونز در مقابل ریس – UFC 247 540000 دلار
جونز مقابل سانتوس – UFC 239 540000 دلار
جونز در مقابل اسمیت – UFC 235 540000 دلار
جونز مقابل گوستافسون 2 – UFC 232 1.2 میلیون دلار
جونز در مقابل کورمیر 2 – UFC 214 2 میلیون دلار
جونز مقابل سنت پریکس – UFC 197 530000 دلار
جونز در مقابل کورمیر – UFC 182 550000 دلار
جونز در مقابل تکسیرا – UFC 172 400000 دلار
جونز مقابل گوستافسون – UFC 165 450000 دلار

اطلاعات کیف پول از thesportsdaily.com و sportspayouts.com جمع آوری شده است

Jon Jones UFC 2

پیشنهادات و حمایت های مالی جان جونز

اگرچه اکثریت قریب به اتفاق درآمدهای جان جونز از طریق مبارزه با جایزه به دست می آید، او همچنین میلیون ها دلار خارج از هشت ضلعی نیز به دست می آورد. این قراردادهای حمایت مالی گسترده از خارج از قفس، بازیکن بزرگی در افزایش ارزش خالص و دستمزد Bones است.

قهرمان سنگین وزن UFC در گذشته چندین قرارداد برای حمایت از شرکت ها امضا کرده است که Reebok، Nike، GAT Supplements، Monster Energy و Gatorade در میان معتبرترین حامیان مالی او قرار دارند.

از امروز، جونز هنوز توسط اکثر این شرکت‌ها تایید شده است، اما از آن زمان روابط خود را با ریباک و نایک قطع کرده است.

ریباک پس از چند سال پیش، قرارداد خود را با ‘Bones’ فسخ کرد. به همین ترتیب، قرارداد نایک با جونز پس از نزاع جونز با دنیل کورمیر رسماً فسخ شد. با این حال، جونز اظهار داشت که نایک او را رها نکرده است. در واقع، آنها می خواستند او را برای باقیمانده قرارداد در هیئت نگه دارند، اما تصمیم او بود که این قرارداد را متوقف کند، و از این رو، او با احترام این معامله را رد کرد.

بزرگ‌ترین رزمی‌کار ترکیبی تمام دوران ممکن است چند حامی از او جدا شده باشد، اما او هنوز هم با حامیان مالی فعلی‌اش مبلغی را خارج از هشت ضلعی به دست می‌آورد.

در مجموع، قراردادهای حمایت مالی گسترده جان جونز مطمئناً به افزایش ارزش خالص او کمک می کند. در نهایت هر چند این مشت زدن به صورت مردم برای امرار معاش است که به «استخوان» بزرگترین کیف پولش می پردازد.


مطالب مرتبط: دوست دختر جان جونز کیست؟ آیا سوپراستار UFC هنوز با جسی موزس نامزد کرده است؟


مطالب دیگری که ممکن است دوست داشته باشید

https://sportslens.com/news/jon-jones-net-worth-career-earnings-biggest-fight-purse-endorsement-deals/ منبع: