رئال من را نمی خواست، حالا از بارسلونا لذت می برم

رد رئال مادرید و انتقال به بارسلونا؟ به کمپ باشگاه رفتم و البته روزهای اول به دلیل برف سنگین نتوانستم تمرین کنم. من سه روز با دیگر بازیکنان جوان تمرین کردم و در نهایت رئال مادرید به من گفت که تو کیفیت بازی در اینجا را نداری. اکنون جایی هستم که می خواهم باشم و عاشق بازی برای بارسلونا هستم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پدر، هافبک جوان بارسلونا مدعی شد که از بازی در این تیم لذت می برد.


سرویس خبر شماره: 1816575 |
04 فروردين 1401 ساعت 11:20 |
8,065 امتیاز خبر|

0نظرات

بابا:

انتقاد از مهمانی در رختکن بعد از ال کلاسیکو؟ از یک طرف این انتقادات را درک می کنم و از طرف دیگر دلیل آن را نمی فهمم. فکر می کنم اگر رئال مادرید هم می برد همین کار را می کرد. وقتی حریف مستقیم خود را شکست می دهید اینگونه جشن می گیرید و برنده شدن در چنین مسابقه ای واقعاً پاداش است.

پدری درباره انتخاب پیراهن شماره 10 تیم ملی اسپانیا توضیح داد: “من حق انتخاب بین دو شماره را داشتم. شماره 10 شماره ای است که من دوست دارم آن را بپوشم و بازیکنان مهمی مانند سسک فابرگاس آن را پوشیده اند، بنابراین من 10 را انتخاب کردم. البته، شماره ای که برتر است، همه هشت را دوست دارند زیرا آندرس اینیستا یک عدد است. پوشیدن آن، اما در حال حاضر آن لباس متعلق به کوکه است و شما باید به بازیکنان بزرگتر احترام بگذارید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پدر در ماه های اخیر به یکی از ستاره های جوان فوتبال جهان تبدیل شده و حتی به تازگی شماره 10 تیم اسپانیا را به ارث برده است. پدر در ابتدا توسط آکادمی رئال مادرید پذیرفته نشد و بعداً موفق شد وارد ترکیب اصلی بارسلونا شود. حالا او در مصاحبه ای در این باره صحبت کرد و البته از جشن گرفتن بازیکنان بارسلونا پس از قهرمانی در ال کلاسیکو انتقاد کرد.