سکوت امباپه فوران کرد. من قصد طغیان ندارم!

چهار- تصمیم کیلیان امباپه به هیچ وجه وابستگی او به تیم فرانسه را زیر سوال نمی برد و تنها مذاکره بین او و فدراسیون لازم است.

دو- غیبت امباپه در برنامه سه شنبه به هیچ وجه آشوب نبود و او هدف دیگری جز برآورده کردن انتظاراتش و تغییر روند برنامه ریزی از سوی فدراسیون ندارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته اطلاعاتی مبنی بر عدم حضور کیلیان امباپه در برنامه های تبلیغاتی بازیکنان ارتش فرانسه و مخالفت وی با اسپانسرینگ برخی شرکت ها از جمله رستوران ها و شرکت های شرط بندی منتشر شد. گزارش هایی مبنی بر غیبت کیلیان امباپه در تیم ملی فرانسه و مشکلات او با فدراسیون فوتبال فرانسه منتشر شده است، اما این بازیکن این شایعات را رد کرده است.

سه- کیلیان امباپه همیشه جوایز خود را در زمان بازی در تیم ملی فرانسه به امور خیریه اهدا کرده است و در این مورد نیز تفاوتی نخواهد بود.

پنج- امباپه روز جمعه در ورزشگاه مارسی به مصاف ساحل عاج خواهد رفت. دلایل این مشکل را باید مرحله به مرحله درک کرد. ما می خواهیم شرایط را بهبود بخشیم و مردم، حامیان مالی و بازیکنان را خوشحال کنیم. در مذاکرات بعدی با اسپانسرها و قبل از جام جهانی همه چیز حل خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آ- کیلیان امباپه و نمایندگانش در سه سال گذشته بارها با فدراسیون مناظره کرده اند و در نهایت به این نتیجه رسیده اند که ارزش هایی که این شرکت ها تبلیغ می کنند با خواسته های بازیکن مطابقت ندارد.

نامه ای از نماینده کیلیان امباپه به مطبوعات فرانسه ارسال شد که در آن مواضع رسمی ستاره محبوب و گلزن در مورد شایعات اخیر تایید شد.

کیلیان امباپه با انتشار نامه ای به تشریح حواشی اخیر در ارتش فرانسه پرداخت.


سرویس خبر شماره: 1816578 |
04 فروردين 1401 ساعت 11:40 |
11,160 |

0نظرات

بیانیه ستاره فرانسوی؛