رئیس آسیا: همه فوتبال را می شناسند

سرمربی آسیا سپس به اظهارات حسین خانی، سرمربی مس که قضاوت رضا عادل در نیمه دوم را زیر سوال برد، واکنش نشان داد و اینگونه واکنش نشان داد: سعی می کنیم به این مشکلات واکنشی نشان ندهیم. می دانیم مس کرمان تحت فشار است. مس با وجود شایستگی، جایگاه خوبی در جدول ندارد. شاید یک سری واکنش ها جالب نباشد. شرایط بازی هم از نظر فنی و هم از نظر داوری مشخص است. خوشحالیم و مفتخریم که بعد از گل توانستیم با یک بازی به سبک حریف، جریان مسابقه را کنترل کنیم و با حداقل از دست دادن زمان، نتیجه را حفظ کنیم. با این حال حتی زمانی که بازیکن ما مصدوم شد، آقای قلعه‌نویی اصرار داشتند که خیلی زود برانکارد وارد زمین شود و بازیکن ما را خارج کنند تا جریان بازی حفظ شود و ما دلیل باخت نبودیم. با این مسائل می توانستیم بازی را کنترل کنیم، اما شخصیت خود را آنقدر بالا می دانیم که واکنش هایمان به اتفاقات بازی هم فوتبالی است. من زیاد با این مسائل سر و کار ندارم. زیرا مشکلات بازی به راحتی قابل مشاهده است.

1711145

در مورد علت از دست دادن موقعیت گل گهر با 4 تساوی و یک شکست در 5 هفته اخیر و از دست دادن عنوان بهترین خط حمله لیگ و همچنین گل های خورده آبی ها که آنها را به خود اختصاص داده است. در بین تیم های انتهای جدول، سرمربی آسیا به این شرح پاسخ داد: با توجه به کیفیت بازی و بحث نتیجه گیری قبل از این 5 مسابقه، همین کیفیت و طراوت در این 5 مسابقه حفظ شد. چیزی که در آن بازی ها ما را سرزنش کرد، استفاده نکردن از موقعیت ها بود. شرایط فوتبالی خوبی داشتیم و موقعیت های خوبی خلق کردیم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. با این حال، هر تیمی در شرایطی با نوساناتی مواجه است. قطعا به زودی این فضا را ترک خواهیم کرد. چون تیم بزرگی هستیم و قطعا در این شرایط نمی مانیم. آن چیزی که ذات این تیم و تمرکز آقای قلانویی این است که با هر بازی از نظر کیفیت فنی پیشرفت کند. ما آن را می بینیم. اما با وجود ایجاد فرصت های زیاد، به آنچه که استحقاق آن را داریم، نمی رسیم و این نقطه سیاه مشکل است. ما باید در عمل آن را حل کنیم. به هر حال تیمی که زیاد حمله می کند به تیم مقابل فرصت می دهد. من فکر می کنم این یکی از مسائلی است که باید به آن بپردازیم. در هر صورت آقای قلعه‌نوی به فوتبال رو به جلو و تهاجمی اعتقاد دارد. البته تا حدودی این مسائل طبیعی است اما قطعاً در برخی مسائل ایراداتی داشتیم که باید به آنها رسیدگی کنیم.


سرویس خبر شماره: 1869393
19 فوریه 1401 در 09:08 ب.ظ
7.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بهتر است مشکلات را کنترل نکنید.

وی سپس با اشاره به شرایط مس کرمان در انتهای جدول افزود: به هر حال مس کرمان به دلیل شرایط خاص در رده بندی قرار داشت و در سیرجان شهر ما بازی می کرد. یک پدیده طبیعی بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی سرآسیایی سرمربی گل گهر در نشست خبری پس از بازی مقابل مس کرمان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید و آبی پوشان به راحتی سه امتیاز آن دیدار را با آخرین عارف رستمی از دست دادند. -گل دوم وی سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: در مورد بازی هم باید بگویم که انتظار داشتیم این بازی با موقعیت دفاعی خوبی روبرو شود. روی این سوال خیلی تمرین کرده بودیم، خدا را شکر بچه ها برای زدن گل پیروزی تلاش زیادی کردند.

سوال بعدی سرآسیایی این بود که حسینخانی در بخشی از صحبت های خود گفت که گل گهر فقط به دنبال اشتباه بوده و در نیمه دوم فقط از ضربات ایستگاهی استفاده می کند. سرمربی گل گهر در پاسخ به این سوال گفت: هرکسی می تواند مسائل را در طرز تفکر خود و تا جایی که از فوتبال می فهمد تحلیل کند و این موضوع خاصی نیست. قطعا در سطوح مختلف در خط دفاعی بودیم و باید از روش های مختلفی برای رسیدن به دروازه حریف استفاده می کردیم. نیازی نیست زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم. به هر حال دیدید که تیم های آقای قلعه نویی چه فوتبالی بازی می کنند. ما به خود می بالیم که در هیچ بازی و موقعیتی به دنبال ضد فوتبال نیستیم. گفتم می توانیم بازی را طوری کنترل کنیم که دوست نداریم اما بیشتر دنبال مسائل فوتبالی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری به طور غیرمستقیم به اظهارات فرزاد حسینخانی پاسخ داد.

    رئیس آسیا: همه فوتبال را می شناسند

سرآسیایی در پاسخ به اینکه امیر قلانوی پس از سوت پایان نیمه اول به سمت داور رفت و شاید به همین دلیل سرمربی مس کرمان صحبت کرد در نشست خبری عملکرد داور نیمه دوم، سرآسیایی پاسخ داد. به شرح زیر است: توضیح داده ام. من پاسخ دقیقی برای این مشکل ندارم. خیلی طبیعیه اگر بخواهم به این مسائل بپردازم که … وقتی آقای قلعه نویی رفتند صحبت کردند و این مسائل در فوتبال عادی است. با این حال گاهی مربی حریف با داور صحبت می کند. خطرات داوری روشن است و بهتر است زیاد در مورد آن صحبت نکنید و آن را پلیس نکنید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

قسمت بعدی سخنان سرآسیایی کنایه از حسین خانی و دیدگاه او در مورد سبک گل گهر بود: هرکسی با توجه به درک خود از فوتبال می تواند در مورد مسائل فوتبال اظهار نظر کند و همه برای ما قابل احترام هستند. ما سعی می کنیم هر روز فوتبال خود را توسعه دهیم و مسائل فنی را درگیر کنیم.

سرمربی فصل گذشته فجر شاهدسپاسی شیراز ادامه داد: با وجود تمام اتلاف وقت در بازی که به دلیل شرایط خاص مس کرمان طبیعی بود و تیم بسیار قابل احترامی هستند، گل پیروزی را به ثمر رساندیم و موقعیت های دیگری ایجاد کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم از تیم محافظت کنیم. گل زدیم و در چند لحظه بالاخره بازی برد را با تساوی عوض کردیم. من به کرمان های من تبریک می گویم و به بچه هایمان خسته نباشید می گویم زحمت کشیده اند. ما باید خیلی سریع مسیر رشد را پیدا کنیم و خیلی سریع از این فضا خارج شویم.