سروش: این وظیفه فدراسیون است که VAR را بیاورد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سروش رفیعی هافبک پرسپولیس در پایان بازی و در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نمی دانم، می دانید دلیل اینکه ورزشگاه های ما درصد کمی بیننده دارد چیست؟ من نمی دانم. مردم باید بیایند و لذت ببرند، آنها انرژی خوبی دارند و فوتبال باکیفیتی دارند.


سرویس خبر شماره: 1869392
19 فوریه 1401 ساعت 21:00
10.9 هزار |

8نقطه نظر

با پولی که از ما می گیرید چه کار می کنید؟

هافبک پرسپولیس در حاشیه داوری هفته گذشته و آیا پرسپولیس از این اتفاقات گذشته است؟ ادعاها: اگر موفق نمی شدیم، نمی توانستیم بازی را ببریم. هفته پیش دیدم مرتضی گفت به فلانی 50 میلیون بده، گفتم برای چی؟ فدراسیون از ما پولی می گیرد که در هیچ جای دنیا موجود نیست. یعنی ما تنها فدراسیونی در دنیا هستیم که درصدی از قرارداد بازیکنان را حق فدراسیون می‌دانیم و در مقابل هیچ خدمتی ارائه نمی‌دهند. حداقل یک مقدار VAR بیاورید، کمی کیفیت زمین ها را بهتر کنید، حداقل برای مردم کاری کنید، وضعیت ورزشگاه ها را بهتر کنید. با پولی که از ما می گیرید چه کار می کنید؟ مالیات هم می دهیم.

او اضافه کرد: در فوتبال بدون هوادار تفریحی وجود ندارد. فکر کنم 600-700 مسابقه بدون تماشاگر. بدون آنها کیفیت لیگ و مسابقات پایین می آید. اگه طرفدار باشه هم خوشش میاد و هم کیفیتش بهتر میشه.

سروش رفیعی، هافبک پرش پوشان می گوید حضور بیشتر تماشاگران به ورزشگاه کیفیت مسابقات را افزایش می دهد.

سروش: این وظیفه فدراسیون است که VAR را بیاورد

وی در پاسخ به این سوال که به نظر او مربی ایرانی بهتر است یا خارجی؟ گفت: من صلاحیت نظر دادن به این سوال را ندارم و امیدوارم هر که بیاید موفق شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رفیعی درباره سرنوشت نیمکت تیم ملی گفت: فکر می کنم این سوال را از آقای تاج و مسئولان فدراسیون بپرسید. امیدوارم هر چه زودتر سرمربی تیم ملی مشخص شود و برای بهبود شرایطش کارش را آغاز کند.