راز خروج گروه ایرانی از فلسطین فاش شد

وی خاطرنشان کرد: سیستم مسابقات به این صورت است که تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله بعد راه پیدا می کنند و چهار تیم برتر سوم نیز می توانند به دور بعد راه پیدا کنند. این مکانیسم به تیم ملی فلسطین کمک می کند تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احمد الحسن، سرمربی سابق تیم ملی فلسطین، وضعیت قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 را برای این کشور متعادل دانست و توضیح داد. نحوه صعود به دور بعد

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فلسطین نسبت به گذشته تجربه بیشتری کسب کرده و فوتبال فلسطین از سال 2015 پیشرفت زیادی داشته است.

سرمربی سابق تیم ملی فلسطین گفت: برای صعود از گروه به 4 امتیاز نیاز داریم.

راز خروج گروه ایرانی از فلسطین فاش شد

وی در پایان گفت: از کادر فنی می خواهم برنامه مناسبی برای تیم ملی طراحی کنند تا بازیکنان قبل از شروع مسابقات به سطح خوبی برسند. ما باید با تیم های قدرتمند بازی های دوستانه انجام دهیم و فدراسیون فلسطین نباید در این زمینه شکست بخورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

قرعه کشی مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 قطر روز گذشته برگزار شد و تیم ملی فلسطین با تیم های ایران، امارات و هنگ کنگ در گروه سوم قرار گرفت.

وی افزود: تیم ملی ایران نه تنها در گروه خود مدعی کسب مقام اول است، بلکه برای قهرمانی در لیگ تلاش می کند و مدعی قدرتمندی است.

الحسن در گفت و گو با سایت کوورا گفت: فرصت خوبی برای فلسطین برای راهیابی به مرحله گروهی جام ملت ها به شرط شکست هنگ کنگ و تساوی مقابل امارات وجود دارد.

1874181


سرویس خبر شماره: 1936845
22 مه 1402 ساعت 05:00
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نقشه راه سرمربی سابق برای تاریخ سازی