مورایس برای یاسین سلمانی سنگ تمام گذاشت

خوزه مورایس در نشست خبری قبل از بازی با پیکان از کیفیت یاسین سلمانی تمجید کرد.

مورایس برای یاسین سلمانی سنگ تمام گذاشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یاسین سلمانی در لیگ بیستم زیر نظر محرم نویدکیا و البته پدیده لیگ برتر ستاره سپاهان شد. بازیکنی که پیشرفت فوتبالی خود را در آکادمی سپاهان به پایان رساند و در 19 سالگی خود را به عنوان بازیکن کلیدی مطرح کرد.
سلمانی که بدون شک ستاره تیم المپیک ایران در راه رفتن به پاریس 2024 خواهد بود، هرچند پس از درخشش زیر نظر مهدی مهدوی کیا در تیم امید با مصدومیت زودهنگام سپاهان مواجه شد تا به فرم ایده آل بازگردد و تا زمانی که آماده شد. بازگشت، فصل طلایی پوشان اصفهانی در سال دوم محرم نویدکیا به پایان رسید.
این بازیکن در فصل جدید ستاره سپاهان بود و به خصوص در هفته های ابتدایی نیم فصل مورایس علاقه زیادی داشت و در دو بازی ابتدایی فصل دو گل به ثمر رساند اما باز هم مصدومیت مقابل تراکتورسازی. او را چند ماهی بیرون نگه داشت، از تمرین خودداری کرد تا دیگر ستاره های سپاهان گوی از او سبقت بگیرند و جای او را در ترکیب اصلی بگیرند.

1874189

موریس معتقد است که سلمانی کیفیت بسیار بالایی دارد که باید برای نشان دادن توانایی‌هایش وقت داشته باشد و درباره او گفت: «یاسین سلمانی. کیفیت بسیار بالایی دارد اما به دلایلی فرصت نشان دادن قابلیت های خود را نداشته است. یاسین سلمانی یکی از بهترین بازیکنان ماست.
این صحبت های مورائیس در مورد سلمانی 21 ساله مطرح شد که در چند هفته گذشته پس از مصدومیت روی نیمکت بوده است، اما واضح است که او می تواند دوباره ستاره مسابقات در فصل آینده باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1936850
22 مه 1402 ساعت 05:30
561

0نقطه نظر

در فصلی که به معنای این ستاره نگذشته است;