راسموس هوجلوند مهاجم منچستریونایتد به عنوان بهترین استعداد سال 2023 دانمارک انتخاب شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

جستجوی منچستریونایتد برای یک مهاجم مرکزی در تابستان با پیوستن راسموس هوجلوند به باشگاه با مبلغ 72 میلیون پوند از سری آ، آتالانتا، به پایان رسید.

این بازیکن 20 ساله شروعی پرفراز و نشیب را در اولدترافورد تجربه کرده است، اما هنوز نتوانسته در لیگ برتر از نقطه نظر خود خارج شود اما در 6 بازی یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا 5 گل به ثمر رسانده است.

هوجلوند همچنین در فرم خوبی برای کشورش باقی مانده است و به عنوان استعداد سال دانمارک برای سال 2023 انتخاب شده است.

ستاره جدید یونایتد نیروی محرکه موفقیت آمیز دانمارک در مقدماتی یورو 2024 بوده است و در 8 بازی خود 7 گل به ثمر رسانده و او را در بین بهترین گلزنان مسابقات مقدماتی قرار داده است.

دانمارکی ها در مرحله گروهی تورنمنت تابستان آینده به مصاف انگلیس خواهند رفت و اسلوونی و صربستان دو مکان دیگر گروه C را تشکیل می دهند.

همانطور که manutd.com گزارش داده است، هجلوند در مورد این جایزه تأمل کرد و از افتخار خود برای انتخاب شدن صحبت کرد.

“این برای من معنای زیادی دارد. من فوق العاده افتخار می کنم. این یک رشته فوق العاده با استعداد از بازیکنان است، اما من همچنین فکر می کنم که امسال عملکرد خوبی داشته ام و واقعا خوشحالم و به خودم افتخار می کنم که این جایزه را کسب کردم.

راسموس گفت: “برنده شدن همیشه عالی است و بسیاری از فوتبالیست های با استعداد هستند که قبل از من این جایزه را برده اند – هم تیمی ها و هم تیمی های سابق – بنابراین خیلی خوب است که بتوانیم بگوییم استعداد سال شده ای.”

همانطور که توسط The Peoples Person گزارش شده است، یونایتد علیرغم شروع دشوارش، “100% عقب تر” از دانمارکی جوان باقی می ماند، که فشار هدایت خط برای مشهورترین باشگاه جهان را احساس می کند.

شماره 11 یونایتد برای شکستن اردک لیگ برتر قبل از سال جدید ناامید خواهد بود و با سه بازی باقی مانده، او شانس بزرگی دارد.

وستهام فردا (شنبه) حریف یونایتد است تا بازی های خانگی برابر استون ویلا و ناتینگهام فارست در سال 2023 برای تیم اریک تن هاگ کامل شود.

هوجلوند امیدوار است برای سال 2024 موفقی هم به صورت فردی و هم به صورت جمعی باشد زیرا به دنبال این است که نشانی از خود در تئاتر رویاها به جا بگذارد.

https://thepeoplesperson.com/2023/12/23/manchester-united-striker-rasmus-hojlund-has-been-voted-denmarks-talent-of-the-year-for-2023-273324/ منبع: