فریاد کلوپ برای دفاع از وستهم: عادلانه نیست!


سرویس خبر شماره: 1988940
2 ژانویه 1402 در 3:30 بعد از ظهر.
4.7 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

یورگن کلوپ برنامه لیگ برتر انگلیس را برای باشگاه هایی مانند وستهم ناعادلانه خواند.

فریاد کلوپ برای دفاع از وستهم: عادلانه نیست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به دلیل برنامه بازی ها و ترجیح برخی باشگاه ها (از جمله لیورپول) بر سایر باشگاه ها، از مسئولان فوتبال انگلیس انتقاد کرد.

1964439

کلوپ به گاردین گفت: “پنجشنبه تیم من یک جلسه ریکاوری داشت و نیم ساعت تمرین کردیم، بعد از بازی چهارشنبه گذشته و سه شنبه جلسه تمرینی کوتاه تری داشتیم. ضربات آزاد را تمرین کردیم و 35 دقیقه بحث تاکتیکی داشتیم. دوشنبه گذشته بعد از بازی بهبود یافتیم. یک بازی یکشنبه، در حالی که شنبه به مدت 35 دقیقه تمرین کردیم، سپس جمعه بلافاصله پس از بازی در روز پنجشنبه بهبود یافتیم.

کلوپ ادامه داد: “من بازی وستهم را در ساعت 12:30 ظهر شنبه دیدم و یک سوال مهم وجود دارد که باید بپرسم: آیا عادلانه است؟ شما در رقابتی بازی می کنید که باید با همه تیم ها یکسان رفتار شود.”

1963452

وستهام چهارشنبه در جام اتحادیه به مصاف لیورپول می‌رود و بعدازظهر امروز در لیگ برتر به مصاف منچستریونایتد می‌رود.

کلوپ ادامه داد: “هواداران وستهم پس از شکست سنگین مقابل ما از مویس انتقاد کردند و آنها باید با حداقل استراحت به مصاف یونایتد بروند. اما جایگزین چیست؟ باید تغییراتی ایجاد شود. امروز شنبه ساعت 17:30 بازی می کنیم که باعث می شود بازیکنانم بیشتر بخوابند. در حالی که بازیکنان وستهام ساعت 7:30 صبح از خواب بیدار می شوند، آیا این عادلانه است؟ چرا (مسئولان) نمی توانند چنین مشکل واضحی را ببینند؟”

مجله اخبار فوتبال خارجی