قرار نیست مقابل پرسپولیس ضد فوتبال بازی کنیم/فوتبال باید با همه رشته ها متفاوت باشد



سعید دهیکی در نشست خبری پیش از دیدار شمس آذر مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی را مقابل تیمی فوق العاده قدرتمند با بازیکنان شایسته و مربی خوب و همچنین مردمی بسیار فرهیخته داریم. ما کار بسیار سختی داریم و در روزهای اخیر سعی کرده ایم نقاط قوت و ضعف حریف را بشناسیم و بر این اساس تاکتیک های مورد نظر را اجرا کنیم. با توجه به اینکه پرسپولیس در چند دیدار اخیر خود امتیاز لازم را کسب نکرد، قطعا فردا به دنبال کسب حداکثر امتیاز خواهد بود. ما تیم شلخته ای نیستیم و بازیکنان ما امسال ثابت کرده اند که می توانند مقابل تیم های قدرتمند با بالاترین کیفیت بازی کنند. اولویت ما در بازی فردا به جای کسب امتیاز، بازی خوب است. ما جزو معدود تیم هایی بودیم که در مسابقات قبلی شکل فوتبال را خراب نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در پاسخ به این سوال که تیمش در بازی فردا چگونه بازی خواهد کرد، گفت: بچه های ما قبلا خودشان را نشان داده اند. در دیدار مقابل استقلال با یک بازی خوب به حداقل امتیاز رسیدیم. فولاد، تراکتور و ملوان را از آنها بردیم و این نشان دهنده صلاحیت تیم ماست اما این دلیل نمی شود که افتخار کنیم و تلاشمان را کم کنیم. فردا یکی از سخت ترین بازی های فصل خود را مقابل پرسپولیس داریم. با توجه به شرایط جدول، همه تیم های بالای جدول باید در هر مسابقه پیروز شوند تا در رقابت قهرمانی باقی بمانند، با توجه به کیفیتی که سپاهان نشان داد، استقلال هم امتیاز خوبی کسب کرد و تراکتور بعد از بازی ما همه بازی های خود را برد. پرسپولیس کمی از رقبای خود عقب است و به دنبال جبران این شرایط است. مطمئناً بازی سختی داریم، اما اصلاً به دنبال بازی ضد فوتبال نیستیم. تیم ما تا اینجای فصل یکی از بهترین تیم ها بوده است و سعی می کنیم این روند را ادامه دهیم. در دفاع هم کیفیت ما در سه بازی اخیر خوب بوده و گل خوردیم و می خواهیم این روند را ادامه دهیم.

شمس آذر سرمربی تیم افزود: در مورد مجوز باید بگویم با نهایت احترام برای همه رشته ها، فوتبال از همه رشته های دنیا فاصله گرفته است. امیدوارم به جایی برسیم که ورزش به جایی برسد که برای همه کسانی که در ورزش کار می کنند ارزش قائل شویم. مسابقات ورزشی مختص یک وزارتخانه و فدراسیون نیست و دولت ها رقابت خود را در عرصه ورزش می بینند و انشالله به جایگاهی می رسیم که از فردی که مدال آسیایی و المپیکی می گیرد به اندازه آن تقدیر شود. . من قبول دارم که فوتبال باید با همه رشته ها متفاوت باشد، اما این را هم می گویم که باید به همه ورزشکاران در همه رشته ها حق بدهیم و این چیزی نیست که الان دریافت می کنند. اگر اجازه ورود ماشین را ندهیم، باید به روش دیگری به آن پاداش دهیم. عربستان سعودی هم پیشرفت نکرد اما وقتی آرژانتین را شکست داد پاداش آنها مشخص بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال