رجب زاده: بازی باید 3-0 باشد


سرویس خبر شماره: 2016379
3 مه 1403 در 6:06 ب.ظ.
9.3K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

لغو مسابقه ربطی به ما ندارد.

سرمربی فجر سپاسی تاکید دارد که نتیجه بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی باید 3 بر صفر باشد.

رجب زاده: بازی باید 3-0 باشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لغو دیدار روز گذشته استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل مشکل ورزشگاه غدیر اهواز یکی از موضوعات داغ لیگ است که بالا و پایین هیئت را لمس کرده است.

مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر سپاسی از لغو این دیدار به خبرنگار ما خبر داد.: همه به این موضوع پرداخته‌اند و مصاحبه‌های زیادی انجام شده است، اما به دنبال این نیستیم که در حاشیه بمانیم. آنچه مهم است این است که قرار بود این دیدار برگزار شود و صورت جلسه که بین نمایندگان ما و استقلال ملاثانی و مسئولان ذیربط امضا شده بود مشکلی وجود نداشت.

او ادامه داد: قرار بود در ورزشگاه غدیر بازی کنیم اما روز بازی ورزشگاه باز نبود و طبق قانون یک ساعت آنجا ماندیم. ما و تیم استقلال ملاثانی تا باز نشدن در آنجا ماندیم و با هماهنگی مسئولان فدراسیون، عوامل ذیربط و امضای صورتجلسه محل را ترک کردیم.

فجر سپاسی سرمربی این تیم تاکید کرد که بازی باید 3 بر صفر به سود ما باشد.بر اساس ماده 62 قانون انضباطی، اگر باشگاه میزبان به هر دلیلی نتواند به تعهدات خود در خصوص برگزاری مسابقه عمل کند، طبق قانون بازی، امتیاز باید سه بر صفر باشد، همانطور که در سال گذشته نمونه هایی داشته ایم. ; به عنوان مثال در یک بازی ماهشهری ها نتوانستند شرایط زمین را تضمین کنند و بازی 3 بر صفر به سود حریف خود شد و امسال هم همین اتفاق افتاد. این چیزی است که قانون به صراحت می گوید.

2004391

رجب زاده گفت: باشگاه فجر شهید سپاسی لایحه خود را تهیه و به فدراسیون اعلام کرده است.: برنامه ریزی کرده بودیم و طبق زمان مشخص شده به ورزشگاه رفتیم. در صورت وقوع بلای طبیعی شرایط متفاوت است اما در این مورد باشگاه استقلال ملاثانی نتوانست شرایط مسابقه را تضمین کند.

سرمربی تیم فجر در خصوص عدم همکاری استقلال خوزستان گفت: دوستان قبلا هماهنگی کرده بودند. من خودم تعجب می کنم که چرا وقتی مسابقه برگزار نشد، صورتجلسه امضا شد. حالا که این اتفاق افتاده است باید مسئولان مربوطه صحبت کنند اما این مسائل به ما مربوط نیست و ما به وظیفه خود عمل کرده ایم.

رجب زاده تاکید کرد: ما کارمان را درست انجام داده ایم و انتظار داریم فدراسیون مثل همیشه قاطعانه عمل کند و رای را اعلام کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی