برای اتحاد برای جانشینی دانیل آماده شوید


سرویس خبر شماره: 2016380
3 مه 1403 در 6:12 ب.ظ.
959

1نقطه نظر

در نهایت مدافع تاجیکستانی پرسپولیس به ترکیب این تیم بازگشت.

برای اتحاد برای جانشینی دانیل آماده شوید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحدت حنان اف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس که در جریان دیدار تیم ملی کشورش مقابل عربستان مصدوم شده بود، به تمرینات تیمش بازگشت.
حنانوف که سه دیدار قبلی پرسپولیس در لیگ برتر را از دست داده بود، امروز به تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشت و با این شرایط احتمالا پس از مدت ها در لیست این تیم قرار خواهد گرفت.

آخرین باری که حنانوف در لیست تیمش قرار داشت در دیدار فینال سال گذشته مقابل پیکان بود و پس از آن در سال جدید در هیچ مسابقه ای شرکت نکرد. نکته عجیب اینجاست که وحدت هیچ وقت در نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی نکرد. فصل و پس از سرمربیگری، عثمر به عنوان بازیکن ذخیره در بازی جام حذفی فوتبال مقابل نفت و گاز گچساران به میدان رفته بود.

حنانوف که احتمالا با آلومینیوم در اراک به لیست بازی خواهد رسید، خاطره خوبی از دیدار جام حذفی مقابل این حریف ندارد چرا که دو سال پیش در ورزشگاه آزادی به تنهایی تیمش را مقابل ایرالکو حذف کرد.

2013811

اگرچه امکان استفاده از حنانوف مقابل آلومینیوم وجود ندارد، اما از آنجایی که این بازیکن باید در بازی سپاهان جانشین دانیال اسماعیلی فر شود، احتمال دقایقی در بازی اراک وجود دارد.

در عین حال حنانوف باید خود را برای حضور قدرتمندانه مقابل سپاهان آماده کند زیرا در این دیدار هیچ خطایی از او پذیرفته نمی شود.
البته باید منتظر ماند و دید دفاع باشگاه پرسپولیس در خصوص محرومیت دانیال اسماعیلی فر موفق خواهد شد یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی