رستاخیز آرژانتین، مدعی جدید جام جهانی

به گزارش “ورزه سه”، ورزشگاه مدرن و زیبای 974 قطر صحنه تولد دوباره تیم ملی آرژانتین بود. پیروزی در برابر مکزیک یک رستاخیز برای البه سلسته بود و شکست لهستان نشانه تولد دوباره بود. این تیم بار دیگر خود را مدعی قهرمانی در جام جهانی نشان داده و می خواهد قطر را با جام ترک کند.


سرویس خبر شماره: 1856649
10 دسامبر 1401 ساعت 08:06
754

0نقطه نظر

انزو فرناندز یکی از بهترین بازیکنان تیم اسکالونی متحول شده است که پس از درخشش در دو بازی قبلی، سرعت قابل توجهی به تیمش مقابل لهستان داد. در این تیم رودریگو دپائول یک سرمایه غیرقابل انکار است که بهترین بازی خود را تا اینجای کار مقابل لهستان انجام داد. جولین آلوارز، ملی پوش آرژانتینی باشگاه سیتی را یکی از عوامل دخیل در فوتبال سریع و متفاوت آرژانتین می دانند که به همراه مسی و دی ماریا عناصر هجومی اسکالونی را تشکیل می دهند و مقابل لهستان بازی می کنند.

آرژانتین با غلبه بر لهستان شخصیت کافی برای صعود به گروه سوم نشان داد و امروز خبر از رستاخیز می دهند.

رستاخیز آرژانتین، مدعی جدید جام جهانی

با حضور دو عنصر هجومی آماده در کنار مسی، آرژانتین به فرم تیمی تری دست یافته است. مسی در این تیم نه به عنوان یک ناجی بلکه به عنوان یک مغز متفکر و جادوگر عمل می کند. جدا از پنالتی که مقابل لهستان از دست داد، بسیار کارآمد و قابل تحسین بازی کرد. لئو در مقابل لهستان یک پنالتی را از دست داد، اما دلسرد نشد زیرا اکنون می داند که ساختاری پشت سر او وجود دارد که به او اجازه می دهد با خیال راحت نقش مارادونا را بازی کند.

سرمربی آرژانتین با انتخاب ها و تغییرات خود سناریویی را تغییر داد که با شکست مقابل عربستان تلخ می شد و به آرژانتین پایان زودهنگام می داد. شاگردان اسکالونی قرار است در مرحله یک هشتم نهایی با استرالیا دیدار کنند. این مربی به خوبی می داند که تیمش باید قدم به قدم در راه قهرمانی پیش برود. البته مهم ترین چیزی که اسکالونی می داند و باید انجام دهد این است که تیمش باید به همین شکل بازی کند و به پیروزی ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی