رنگنیک: من نمی فهمم چرا مگوایر هو شد

هری مگوایر در انگلیس هو شد: او بازیکن بسیار ارزشمندی برای منچستریونایتد است و اکنون در حال آماده شدن برای از سرگیری کاپیتانی خود در این باشگاه است.

رالف رنگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد نسبت به هو شدن هری مگوایر در تیم انگلیس اعتراض کرد.

مصدومیت ادینسون کاوانی: “طبق گفته دکتر تیم کاوانی 4 یا شاید 5 هفته از میادین دور خواهد بود، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. قطعا خبر بدی برای مهاجم دیگری است اما به نظر می رسد که بقیه بازیکنان بیرون هستند. در فرم خوبی هستند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

هری مگوایر در سال های اخیر برای منچستریونایتد و انگلیس بازی خوبی داشته است. گرت ساوتگیت و هری کین پس از بازی واکنش نشان دادند. من بازی را ندیدم، اما شنیدن اتفاقات بعدی سخت است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اشتباهات پشت سر هم هری مگوایر در سال گذشته باعث شد تا این بازیکن در دیدار دوستانه این هفته مقابل ساحل عاج توسط هوادارانش هو شود. با این حال، رالف رنگنیک در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با لسترسیتی و البته مصدومیت جدید ادینسون کاوانی توضیح داد.

تمدید قرارداد برونو فرناندز: “فکر می کنم دانستن اینکه او برای پنج سال آینده آنجا خواهد بود، خبر بسیار خوبی برای باشگاه، هواداران و همچنین برای خود برونو فرناندز است. شکی نیست که برونو بازیکن بسیار مهمی برای باشگاه و تیم است.” دیروز و بعد برگشتم.” من به برونو بابت راهیابی به جام جهانی تبریک گفتم. او خیلی خوب بازی کرد و مهمترین گل پرتغال را برای صعود به ثمر رساند.”


سرویس خبر شماره: 1817569 |
12 فروردين 1401 ساعت 19:56 |
382 |

0نظرات

او بازیکن ارزشمندی است