گواردیولا: بازی بعد از لیورپول برای ما فرقی نمی کند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پیش از بازی فردا مقابل برنلی گفت: “بازی بعد از لیورپول برای ما فرقی نمی کند. ما 9 بازی باقی مانده است و چاره ای جز این نداریم که به پیروزی در بازی ها فکر کنیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی فردا در این رقابت ها به مصاف برنلی، تیم پایانی هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس می رود. نتایج ناپایدار شاگردان پپ گواردیولا، لیورپول را یک قدم جلوتر برده است و مطمئناً در هفته های آینده رقابت هیجان انگیزی بین دو تیم برای قهرمانی در لیگ برتر وجود خواهد داشت.


سرویس خبر شماره: 1817567 |
12 فروردين 1401 ساعت 19:43 |
4,618 |

0نظرات

وضعیت مصدومیت روبن دیاز: “نمی دانم مصدومیت او چقدر طول می کشد. دکتر تیم گفت 4-6 هفته طول می کشد. اکنون حدود 4 هفته از مصدومیت او می گذرد و فکر می کنم او دو هفته برای بهبودی نیاز دارد. “



مجله اخبار فوتبال خارجی

قانون 5: “ما بازی های 12 در 11 را انجام نمی دهیم. وقتی بازیکنان این تعداد بازی را انجام می دهند، این تعویض ها به طور طبیعی به بحث در مورد سلامت آنها کمک می کند. زمانی که بتوانید از بازیکنان ذخیره بیشتری استفاده کنید، استفاده از سیستم چرخش راحت تر خواهد بود. با کمک بازیکنانی بود که واقعا لیاقت بازی کردن را داشتند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می گوید تیمش توجه زیادی به برنامه ندارد و می خواهد در تمام بازی های خود پیروز شود.

تصویب این قانون اصلاً مزیت ناعادلانه ای به ما نمی دهد. این شرایط برای همه یکسان است. ما می توانیم از سیستم چرخشی استفاده کنیم و تاکتیک خود را تغییر دهیم. با این کار ما مثل بقیه دنیا شده ایم.»