یورگن کلوپ از “شخصیت این پسران” استقبال می کند و سیلوا از “نرم” فولام – لیورپول اف سی گلایه می کند.

یورگن کلوپ عملکرد “کامل” لیورپول در نیمه دوم را پس از کسب پیروزی 3-1 در فولهام تمجید کرد تا با آرسنال که در صدر جدول قرار دارد، امتیاز کسب کند.

لیورپول پس از شکست خانگی 1-0 هفته گذشته مقابل کریستال پالاس، با گل های ترنت الکساندر-آرنولد، رایان گراونبرچ و دیوگو جوتا از سه امتیاز لذت برد.

تیموتی کاستانه با اولین گل خود برای کلوپ در نیمه اول گل تساوی را برای کوتاگرز به ثمر رساند اما این کافی نبود زیرا شاگردان کلوپ بعد از استراحت کلاس خود را نشان دادند.

کلوپ گفت: “اگر بخواهید نیمه دوم یک عملکرد کامل بود.”

این بهترین عملکرد ما تا اینجای کار مقابل فولام بود. فکر می‌کردم قدم بعدی برد امروز است، پسرها این کار را کردند و واقعا خوب بود. موقعیت های خیلی بیشتری خلق کردیم، می توانستیم بیشتر گل بزنیم.

من واقعاً از عملکرد راضی هستم و امیدوارم کسی آسیب نبیند و خواهیم دید زیرا باید به سرعت بهبود پیدا کنیم زیرا چهارشنبه بازی می کنیم.

ما به خاطر شخصیت این پسرها در وضعیت فعلی هستیم. هیچ کس انتظار نداشت که ما اینجا باشیم و ما هستیم و این به خاطر پسرها است.

ضربه ایستگاهی دقیقه 32 الکساندر-آرنولد پس از اینکه ضربه خیره کننده او باعث برتری قرمزها شد، بهترین گل بود.

کلوپ معتقد است “هیچ کس مانند” مدافع کناری بازی نمی کند که او هفته گذشته از مصدومیت زانو در آنفیلد بازگشت.

لندن، انگلستان - یکشنبه، 21 آوریل 2024: رایان گراونبرچ (شماره 38) لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم در جریان بازی لیگ برتر فوتبال انگلستان بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج، با کاپیتان هم تیمی ویرجیل فن دایک جشن گرفت.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

کلوپ وقتی از او پرسیده شد که حضور الکساندر-آرنولد در تیم چقدر مهم است، افزود: «خیلی مهم است.

“هیچ کس مثل ترنت نیست، پس اینطور است. نحوه بازی ما با او می تواند متفاوت باشد، بنابراین فوق العاده مفید است و من واقعا از این بابت خوشحالم.

«برای یک بار هم که شده، خوب است که همه اسلحه های بزرگ را در اطراف داشته باشیم.

“این یک ضربه آزاد عالی است و او هر از گاهی این کار را انجام می دهد. ما به آن نیاز داشتیم، گل عالی بود، گل های دیگر خوب بودند. برای مدت طولانی ترنت استثنایی و عالی بود.»

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: ترنت الکساندر-آرنولد بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

مارکو سیلوا، سرمربی فولام اذعان داشت که دفاع در پیشبرد گل های دوم و سوم لیورپول باید بهتر می شد زیرا تیمش از عملکرد ضعیف در دفاع انتقاد می کرد.

سیلوا گفت: “فکر می کنم گل سوم بازی را نابود کرد، ما در سمت راست بسیار شل بودیم. این یک لحظه بود که باید در چالش قوی تر می شدیم زیرا نرم بودیم و قبل از گلزنی جوتا لحظه ای بود که موقعیت را متوقف کنیم.

واگذار کردن بازی دوم و سوم در نیمه دوم سخت بود. بعد از آن واکنش برای ما سخت بود.»

https://www.thisisanfield.com/2024/04/jurgen-klopp-hails-character-of-these-boys-as-silva-laments-soft-fulham/ منبع: